×

توسط هلال احمر گیلان؛ توزیع ۱۷۳۰ افطاری ساده برای نیازمندان گیلان

  • کد نوشته: 46174
  • ۱۳۹۸-۰۳-۰۶
  • 53 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: تاکنون یک هزار و ۷۳۰ افطاری ساده از سوی این جمعیت بین نیازمندان استان توزیع شده است. به گزارش گیل و دیلم، مهدی ولی پور در گفت و گویی گفت: در راستای اجرای طرح تهیه هشت هزار افطاری ساده گرامیداشت هشت هزار شهید استان تاکنون یک هزار و ۷۳۰ افطاری […]

    توسط هلال احمر گیلان؛ توزیع ۱۷۳۰ افطاری ساده برای نیازمندان گیلان
  • مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: تاکنون یک هزار و ۷۳۰ افطاری ساده از سوی این جمعیت بین نیازمندان استان توزیع شده است.

    به گزارش گیل و دیلم، مهدی ولی پور در گفت و گویی گفت: در راستای اجرای طرح تهیه هشت هزار افطاری ساده گرامیداشت هشت هزار شهید استان تاکنون یک هزار و ۷۳۰ افطاری ساده در اختیار نیازمندان استان قرار گرفت.

    وی افزود: این افطاری ها با مشارکت اعضاء، داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر در شبهای ماه مبارک رمضان جهت اطعام نیازمندان، اعضای هلال احمر و مسافران توزیع شده است.

    وی ادامه داد: تهیه و برپایی این سفره های افطاری با مشارکت ۱۲۷ تن از اعضاء، داوطلبان و خیرین بود.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر همچنین گفت: با مشارکت خیرین و داوطلبان در راستای اجرای طرح همای رحمت از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون۴۶۴ سبد کالا و کمک به مبلغ ۷۶۲ میلیون ریال بین نیازمندان و خانوارهای کم برخوردار توزیع شده است.

    وی اظهار کرد: این کمک ها توسط ۱۵۲ خیر و داوطلب جمع آوری و در قالب سبدهای کالا هر یک به ارزش ۱۲۰ هزار تومان در اختیار خانوارهای کم برخوردار قرار گرفت.

    وی با بیان اینکه بیش از دو هزار نفر از این  کمک ها بهره مند شدند گفت: سبدهای غذایی شامل برنج، حبوبات، ماکارونی، قند و شکر، خرما و پنیر بود. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=46174

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *