×

توصیه فرماندار تالش به شهروندان برای مقابله با موج دوم کرونا

  • کد نوشته: 58940
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۳
  • 157 بازدید
  • ۰
  • فرماندار تالش گفت: موج دوم بیماری کرونا در حال شروع است و شهروندان با رعایت مسائل بهداشتی، استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمعات و فاصله‌گذاری اجتماعی از شیوع مجدد آن جلوگیری کنند. به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری تالش ،سید عیسی مهدوی روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از […]

    توصیه فرماندار تالش به شهروندان برای مقابله با موج دوم کرونا
  • فرماندار تالش گفت: موج دوم بیماری کرونا در حال شروع است و شهروندان با رعایت مسائل بهداشتی، استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمعات و فاصله‌گذاری اجتماعی از شیوع مجدد آن جلوگیری کنند.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری تالش ،سید عیسی مهدوی روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در فرمانداری تالش اظهار کرد: در اوایل شیوع بیماری کرونا روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و هیچگونه شناختی نسبت به این ویروس منحوس نداشتیم و شیوع آن نگرانی های زیادی را به دنبال داشت.

    وی ادامه داد: با توجه به تدابیر خوب مسئولان اداره ها و نهادها، بیماری در ماه های اسفند و فروردین به خوبی کنترل شد و با کمک مردم، سازمان های مردم نهاد، خیران، بسیجیان و گروه های جهادی به کمک بیماران و افراد آسیب دیده شتافتیم و بخشی از خسارت ها جبران شد.

    فرماندار تالش افزود: با گذشت حدود چهار ماه از زمان شیوع کرونا، هنوز این بیماری ریشه کن نشده و موج دوم آن دوباره در حال شکل گیری است و مردم و مسئولان، این موضوع را جدی بگیرند.

    شیوع بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، خسارت های زیادی به بخش های مختلف همه کشورها وارد کرده است و مسئولان امر، رعایت پروتکل های بهداشتی را تنها راهکار مقابله با آن می دانند.

    شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=58940

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *