×

توقیف خودروی حمل ضایعات گوشتی در سیاهکل

  • کد نوشته: 47628
  • ۱۳۹۸-۰۴-۱۵
  • 121 بازدید
  • ۰
  • یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان سیاهکل، خودروی حمل ضایعات گوشتی را به‌دلیل ایجاد آلودگی توقیف کرد. به گزارش گیل و دیلم ،جواهردشتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل روز شنبه با اعلام این خبر گفت: خودروی مذکور در پاسی از شب که حامل ضایعات گوشتی برای انتقال به یکی از شرکت های تولید […]

    توقیف خودروی حمل ضایعات گوشتی در سیاهکل
  • یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان سیاهکل، خودروی حمل ضایعات گوشتی را به‌دلیل ایجاد آلودگی توقیف کرد.

    به گزارش گیل و دیلم ،جواهردشتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل روز شنبه با اعلام این خبر گفت: خودروی مذکور در پاسی از شب که حامل ضایعات گوشتی برای انتقال به یکی از شرکت های تولید خوراک دام و طیور بود، به دلیل ریخت و پاش ضایعات و شیرابه های متعفن و حاوی خونابه در سطح جاده و روستا، توسط دوستداران محیط زیست گزارش و پس از حضور یگان حفاظت این اداره و هماهنگی با مراجع قضایی، خودروی مذکور ابتدا بار را تخلیه و سپس در محل پاسگاه محیط بانی توقیف شد.

    وی با اشاره به ارسال پرونده به دادگاه شهرستان افزود: یگان حفاظت این اداره با استمرار گشت و کنترل خود در طول شبانه روز در تمامی عرصه ها حضور داشته و از مردم و علاقه مندان به طبیعت و محیط زیست می خواهیم تا با ارتباط موثر با یگان حفاظت محیط زیست، در حفاظت از عرصه های طبیعی و حیات وحش همکاری کنند.

    شهرستان سیاهکل با دو بخش مرکزی و دیلمان، در ۵۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است. اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت ماه امسال نیز محموله های مرغ زنده فاقد مجوز حمل و نیز سه هزار و ۷۰۰ کیلوگرم تخم مرغ فاسد در شهرستان مرزی آستارا توقیف شده بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=47628

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *