×

تولید گل و گیاه در رودسر افزایش می‌یابد

  • کد نوشته: 16978
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۹
  • 168 بازدید
  • ۰
  • فرماندار رودسر گفت:تولید گل و گیاه در رودسر رو به افزایش است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، امیر جانبازی رودسری در خصوص تولید گل و گیاه در شهرستان گفت: شهرستان رودسر در سطح استان بالاترین میزان تولید در صنعت گل و گیاه را دارا است و باید سعی شود تا با احداث یک […]

    تولید گل و گیاه در رودسر افزایش می‌یابد
  • فرماندار رودسر گفت:تولید گل و گیاه در رودسر رو به افزایش است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، امیر جانبازی رودسری در خصوص تولید گل و گیاه در شهرستان گفت: شهرستان رودسر در سطح استان بالاترین میزان تولید در صنعت گل و گیاه را دارا است و باید سعی شود تا با احداث یک پایانه گل و گیاه در شهرستان این صنعت را ساماندهی کرده و میزان تولید آن را افزایش دهیم.

    وی اضافه کرد:فرماندار شهرستان رودسر به احداث صنایع تبدیلی در شهرستان اشاره کر د و افزود:با توجه به تولید بالای محصولات فندق و گل گاو زبان در شهرستان باید صنایع تبدیلی را گسترش دهیم.

    *میزان ضریب مکانیزاسیون در رودسر رو به افزایش است

    جانبازی به فعالیت بخش خصوصی در صنعت کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد:صنعت کشاورزی نقش بسیار موثری در امر اشتغالزایی دارد و بیش از ۹۵ درصد فعالیت بخش خصوصی در صنعت کشاورزی است.

    وی یکی از سیاست های دولت را در زمینه کشاورزی افزایش ضریب مکانیزاسیون عنوان کرد و افزود:میزان ضریب مکانیزاسیون در بخش کشاورزی در شهرستان رودسر در سال جاری افزایش یافته است.

    *۴ هزار هکتار به اراضی باغات چای رودسر اضافه شد

    فرماندار رودسر در ادامه به صنعت چای اشاره کرد و گفت:با اقدامات و کارهای خوبی که در صنعت چای انجام گرفته بیش از ۴ هزار هکتار به اراضی باغات چای شهرستان اضافه شده است و در سال جاری از ۲۰ میلیارد تومان برگ سبز چای خریداره شده مبلغ ۱۲ میلیارد آن به چایکاران پرداخت شده است.

    فرماندار شهرستان رودسر به واردات محصولات کشاورزی در کشور اشاره کرد و افزود:واردات محصولات کشاورزی در دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی صحیح انجام شده است و این اقدامی بسیار موثر در جهت رشد و توسعه کشاورزی در کشور است/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16978

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *