×

تیم هاى ملى دراگون بوت ایران در ٢٠٠ متر و ۵٠٠ متر چین فینالیست شدند/قایقران لاهیجانی کاپیتان تیم ملی شد

  • کد نوشته: 24078
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۱
  • 71 بازدید
  • ۰
  • مسابقات قهرمانى جهان دراگون بوت در شهر کانمینگ کشور چین با درخشش ملى پوشان کشورمان در مواد ٢٠٠ متر و ۵٠٠ متر دنبال شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لاهیجان ، تیم ملى آقایان در هر دو ماده راهى فینال شد و در مسافت […]

    تیم هاى ملى دراگون بوت ایران در ٢٠٠ متر و ۵٠٠ متر چین فینالیست شدند/قایقران لاهیجانی کاپیتان تیم ملی شد
  • مسابقات قهرمانى جهان دراگون بوت در شهر کانمینگ کشور چین با درخشش ملى پوشان کشورمان در مواد ٢٠٠ متر و ۵٠٠ متر دنبال شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لاهیجان ، تیم ملى آقایان در هر دو ماده راهى فینال شد و در مسافت ۵٠٠ متر در حالیکه پیشتاز بود به دلیل شکستن پارو نتوانست به مقامى بهتر از ششم جهان دست پیدا کند. در این ماده تیم هاى قدرتمند چین، تایوان، تایلند، اوکراین و سنگاپور اول تا پنجم شدند. همچنین تیم هاى استرالیا، هنگ کنگ، سوئد، سوئیس، نیوزلند، انگلیس، اسپانیا و هند نیز در جایگاه هفتم تا چهاردهم قرار گرفتند.

    تیم ملى بانوان نیز در مسافت ۵٠٠ متر براى نخستین بار به فینال جهانى رسید تا پس از تایلند، چین، استرالیا و هنگ کنگ در جایگاه پنجم جهان بایستد. در این مسافت سوئیس و سنگاپور ششم و هفتم شدند.

    در دو مسافت اخر و در روزهای پایانی در مسافت ۵٠٠ و ٢٠٠ متر سحر رمضانپور، بانو قایقران لاهیجانی بعنوان سکاندار و کاپیتان تیم ملی انتخاب شدند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24078

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *