×

تکذیب سیلی علی دایی به خبرنگار صداوسیما؛ کسی از این دستم چک بخورد، سه روز می‌خوابد

  • کد نوشته: 38062
  • ۱۳۹۷-۰۸-۰۹
  • 167 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم ،علی دایی سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از بازی سایپا مقابل استقلال در جام حذفی گفت: اگر من با این دست‌ها به صورت کسی بزنم، جایی روی صورت او نمی‌افتد؟ چطور روی صورت آن خبرنگار به اندازه یک پشه جای ضرب‌دیدگی نیست؟ در آن محوطه ورزشگاه تختی ۲۰۰ دوربین […]

    تکذیب سیلی علی دایی به خبرنگار صداوسیما؛  کسی از این دستم چک بخورد، سه روز می‌خوابد
  • به گزارش گیل و دیلم ،علی دایی سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از بازی سایپا مقابل استقلال در جام حذفی گفت: اگر من با این دست‌ها به صورت کسی بزنم، جایی روی صورت او نمی‌افتد؟ چطور روی صورت آن خبرنگار به اندازه یک پشه جای ضرب‌دیدگی نیست؟

    در آن محوطه ورزشگاه تختی ۲۰۰ دوربین وجود دارد و این همه همکار دوربین به دست چطور من به یک نفر چک زده‌ام و کسی ندیده است. وجدان هم چیز خوبی است

    او شان خبرنگاران را حفظ نکرد. جایگاه شما خبرنگاران مگر در میکسدزون نیست؟ آیا من تا به حال به خبرنگاران بی‌حرمتی کرده‌ام؟ تنها کاری که کرده‌ام این بوده که بعضی وقت‌ها پاسخگوی سوالاتتان نبوده‌ام.

    اگر شما اثری از ضربه را دیدید بگویید. اگر من چک زدم چرا او شکایت نمی‌کند؟ شما به چه چیزی می‌گویید چک؟ در آن صحنه ۱۰ نفر من را گرفته بودند و من به رختکن رفتم. ناگهان سر و صدایی بلند شد.

    من بی رگ یا ماست نیستم. چگونه وجدانتان اجازه می‌دهد این چیزها را بنویسید. من کجا با رادوشوویچ درگیر شدم؟ آقا ضیایی چه کاره است؟ مسئول حراست است؟ آیا پلیس امنیت است که می گوید به رختکن بروم؟ کدام یکی از شما خبرنگاران حق دارید به من بگویید به رختکن بروم یا نه؟ او با روی زیاد مصاحبه می‌کند و می‌گوید من را نصیحت کرده است.

    اگر این‌ها را می‌شنیدم قطعا آن چک را می‌زدم. مطمئن باشید اگر کسی از این به بعد از حریمش بیرون بیاید همین برخورد را می‌کنم.

    منبع: خبرآنلاین

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38062

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *