×

تیم ملی کیک بوکسینگ با درخشش گیلانیان قهرمان آسیا شد

  • کد نوشته: 31707
  • ۱۳۹۷-۰۲-۲۷
  • 149 بازدید
  • ۰
  • تیم ملی کیک بوکسینگ واکو در بخش مردان، با درخشش ورزشکاران گیلانی قهرمان رقابت های آسیایی شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان روز پنجشنبه در این خصوص اظهار کرد: ورزشکاران گیلانی حاضر در تیم ملی کیک بوکسینگ واکو ایران در مسابقات آسیایی موفق به کسب […]

    تیم ملی کیک بوکسینگ با درخشش گیلانیان قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی کیک بوکسینگ واکو در بخش مردان، با درخشش ورزشکاران گیلانی قهرمان رقابت های آسیایی شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان روز پنجشنبه در این خصوص اظهار کرد: ورزشکاران گیلانی حاضر در تیم ملی کیک بوکسینگ واکو ایران در مسابقات آسیایی موفق به کسب ۱۰ مدال شدند.
    سعید علیپور افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات در قرقیزستان، ورزشکاران گیلانی پنج مدال طلا ، چهار مدال نقره و یک مدال برنز کسب کردند.
    وی گفت : جواد کوچک گرفمی یک مدال طلا در وزن ۹۱+ کیلوگرم رشته کی وان رولز و علیرضا دوپیکر در وزن ۸۴- کیلوگرم ۲ مدال طلا در رشته های کیک لایت و لایت کنتاکت کسب کردند.
    وی ادامه داد: همچنین میلاد پورکاظمی در وزن ۸۱- کیلوگرم یک مدال طلا در رشته کیک لایت و یک مدال نقره در رشته لوکیک، محمدحسین حاجتی در وزن ۸۹- کیلوگرم یک مدال طلا در رشته کیک لایت و یک مدال نقره در رشته لایت کنتاکت کسب کردند.
    وی بیان کرد: پوریا نجفی دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در این مسابقات در وزن ۷۴- کیلوگرم یک مدال نقره در رشته لایت کنتاکت و حسین غلامی نیز در وزن ٧١- کیلوگرم از گیلان مدال نقره رشته فول کنتاکت و مدال برنز رشته کیک لایت را کسب کردند.
    مسئول روابط عمومی هیات ورزش های رزمی گیلان خاطرنشان کرد: تیم ملی کیک بوکسینگ واکو ایران هم در مجموع با درخشش ورزشکاران گیلانی و سایر ملی پوشان، موفق به کسب مقام قهرمانی آسیا شد.
    خرقه پوش یادآور شد: رقابت های کیک بوکسینگ واکو قهرمانی آسیا، با حضور ۱۴ کشور در ۲ بخش مردان و زنان و به مدت چهار روز در شهر چولپان اوتا قرقیزستان برگزار شد/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31707

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *