×

ثبت نام یک هزار و ۲۶۵ داوطلب در انتخابات شوراهای روستا در گیلان

  • کد نوشته: 66913
  • ۱۴۰۰-۰۱-۱۸
  • 110 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان از ثبت نام یک هزار و ۲۶۵ داوطلب طی دو روز گذشته در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در استان خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ، مجید هاشم پور روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: از این تعداد؛ ۸۰۵ داوطلب در دومین روز ، […]

    ثبت نام یک هزار و ۲۶۵ داوطلب در انتخابات شوراهای روستا در گیلان
  • مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان از ثبت نام یک هزار و ۲۶۵ داوطلب طی دو روز گذشته در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر در استان خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ، مجید هاشم پور روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: از این تعداد؛ ۸۰۵ داوطلب در دومین روز ، ثبت نام کرده اند.

    وی تصریح کرد: از مجموع یک هزار و ۲۶۵ ثبت نام کننده تا کنون یک هزار و ۱۶۹ نفر  معادل۹۲ درصد مرد و ۹۶ نفر نیز معادل هشت درصد آنها را بانوان تشکیل می دهند.

    وی با اشاره به سه شیوه ثبت نام غیرحضوری و یک شیوه حضوری  (مراجعه به ۴۴ بخشداری استان) اظهار داشت: طی این مدت ۵۱  درصد از ثبت نام کنندگان غیر حضوری و ۴۹ درصد به صورت حضوری ثبت نام کرده اند.

    هاشم پور گفت: سه شیوه  غیر حضوری از طریق تلفن همراه، کامپیوترهای شخصی و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاهای استان برای ثبت نام فراهم است ضمن آنکه با مراجعه حضوری به ۴۴ بخشداری استان فرآیندثبت نام از داوطلبان استان نیز انجام می شود.

    وی تاکید کرد: داوطلبان از موکول کردن ثبت نام به روزها و ساعات پایانی بپرهیزند تا در صورت نقص در مدارکشان فرصت رفع نقص پرونده را داشته باشند.

    وی خاطر نشان کرد: داوطلبان برای استفاده از تلفن همراه جهت ثبت نام حتما  از تلفن های همراه شخصی خود استفاده کنند؛ ضمن آنکه در ثبت نام اعم از حضوری و غیر حضوری باید پیامکی تحت عنوان «ثبت نام شده قطعی شده است» را دریافت کنند.

    ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر تا بیست و دوم فروردین ماه ادامه دارد.

    ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و  عشایری روز ۲۸ خرداد همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=66913

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *