×

ثبت یک میلیون مشترک گاز در گیلان

  • کد نوشته: 25849
  • ۱۳۹۶-۰۹-۱۱
  • 131 بازدید
  • ۰
  • مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: مشترکین گاز گیلان به مرز یک میلیون رسیدند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حسین اکبر از جذب ۵ هزار و پانصد مشترک جدید در آبان ماه امسال خبر داد . وی افزود: با جذب این تعداد مشترک مجموع مشترکین گاز در گیلان به بیش از ۹۹۵ هزار […]

    ثبت یک میلیون مشترک گاز در گیلان
  • مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: مشترکین گاز گیلان به مرز یک میلیون رسیدند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،حسین اکبر از جذب ۵ هزار و پانصد مشترک جدید در آبان ماه امسال خبر داد .

    وی افزود: با جذب این تعداد مشترک مجموع مشترکین گاز در گیلان به بیش از ۹۹۵ هزار مشترک رسیده است و هم اکنون درصد بهره مندی شهری خانوارهای شهری استان ۹۹.۹۶ درصد می باشد و با احتساب مشترکین جدید جذب شده در آبان ماه، درصد بهره مندی خانوارهای روستایی گیلان به ۹۳ درصد رسیده است .

    وی ادامه داد: آمار جذب مشترک جدید بعلت نزدیک شدن به پایان عملیات گازرسانی در استان در حال کاهش است و شرکت گاز استان گیلان اولویت خود را ارتقای سطح کیفی خدمات به مشترکین مانند اجرای پروژه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب،سامانه رسیدگی به شکایات و غیره قرار داده است .

    مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان اظهار کرد: افزوده شدن بر تعداد مشترکین گاز در استان به معنای افزایش مصرف گاز در استان است و ما از همه مشترکین عزیز تقاضا داریم تا با مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی ضمن افزایش پایداری جریان گاز، هزینه گاز کمتری را بر اقتصاد خانوار تحمیل کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=25849

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *