×

جاده‌های گیلان شلوغ اما ترافیک روان است

  • کد نوشته: 106081
  • ۱۴۰۳-۰۶-۲۲
  • 15 بازدید
  • ۰
  • رئیس پلیس راه گیلان گفت: هم‌اینک محورهای ورودی گیلان شلوغ اما ترافیک روان است....
    جاده‌های گیلان شلوغ اما ترافیک روان است
  • به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ جاور صفاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش‌ها محور ورودی قزوین به رشت بیشترین تردد را دارد و عبور و مرور در سایر محورهای ورودی و خروجی گیلان روان بوده و هیچ مشکلی در جاده های استان وجود ندارد.

    وی با اشاره به ورود ۱۵۶ هزار دستگاه خودرو به گیلان در ۴۸ ساعت گذشته تاکید کرد: رانندگان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند و ضمن خودداری از رفتارهای پرخطر هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه برانند.

    رئیس پلیس راه گیلان در ادامه به اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور استان شامل جاده قدیم رشت – قزوین و مسیر آستارا – اردبیل و برعکس اشاره کرد و گفت: تردد انواع تریلر و کامیون‌ به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ امروز (پنجشنبه)، فردا (جمعه) و شنبه هفته آینده در محور رشت _ قزوین ممنوع است.

    وی اظهار کرد: در محور اردبیل – آستارا و برعکس هم تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ جمعه (فردا) ممنوع اعلام شده‌است.

    وی بیان کرد: در صورت عادی بودن وضعیت تردد در محورهایی که در آن محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پیش بینی شده‌است، با هماهنگی انجام شده ضمن اطلاع رسانی نسبت به عدم اجرای محدودیت در تاریخ‌های در نظر گرفته اقدام خواهد شد.

    فعالیت ۳۶ گروه راهداری در راه‌های گیلان

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: با توجه به سفرهای تابستانی و تعطیلی‌های شهریورماه ۳۶ اکیپ راهداری در راه‌های استان فعال هستند.

    غلامعلی نیک‌فهم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در هر یک از اکیپ‌های مستقر در راه‌های گیلان حداقل ۲ نیروی راهداری به منظور ارتقاء سطح ایمنی راه‌ها فعالیت دارند.

    وی بیان کرد: نیروهای فعال در اکیپ‌های راهداری ضمن همکاری با پلیس راه، نواقص احتمالی در جاده‌ها اعم از اصلاح گاردریل، روشنایی جاده‌ها، علائم و نظافت جاده‌ها را در دستور کار دارند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از رانندگان خواست تا مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و از سبقت غیرمجاز خودداری کنند و هنگام رانندگی از گوشی تلفن همراه استفاده نکنند.

    شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مربوط به وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی استان‌ و نیز استان‌های همجوار است

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=106081

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *