×

جایگاه مهندس یادآور خلاقیت و زمینه ساز پیشرفت کشور است

  • کد نوشته: 42791
  • ۱۳۹۷-۱۲-۰۵
  • 103 بازدید
  • ۰
  • رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با صدور پیامی به مناسبت روز مهندسی، جایگاه رفیع مهندس و مهندسی را در اندیشه و تاریخ کشورمان یادآور ابتکار، آفرینش، خلاقیت و زمینه‌ساز رشد و پیشرفت کشور دانست. به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، عبدالرضا قاسمیان لنگرودی در این پیام با اشاره به نامگذاری پنجم […]

    جایگاه مهندس یادآور خلاقیت و زمینه ساز پیشرفت کشور است
  • رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با صدور پیامی به مناسبت روز مهندسی، جایگاه رفیع مهندس و مهندسی را در اندیشه و تاریخ کشورمان یادآور ابتکار، آفرینش، خلاقیت و زمینه‌ساز رشد و پیشرفت کشور دانست.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا، عبدالرضا قاسمیان لنگرودی در این پیام با اشاره به نامگذاری پنجم اسفندماه سالروز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به نام روز مهندسی آورده است: بدون شک نامگذاری زادروز این شخصیت نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی به نام روز مهندسی، در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند مهندسان به عنوان تلاشگران و پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور می‎باشد که با تعهد و تفکر در عرصه علم و عمل بی‌هیچ چشمداشتی تلاش می‌کنند. 
    وی در این پیام افزوده است: جایگاه رفیع مهندس و مهندسی در اندیشه و تاریخ کشور عزیزمان یادآور ابتکار، آفرینش، خلاقیت و زمینه‌ساز رشد و پیشرفت کشور درطول اعصار بوده و می باشد.
    قاسمیان لنگرودی در ادامه این پیام آورده است: سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان تخصصی ترین سازمان مردم نهاد در حوزه ساخت و ساز در طی سال های گذشته پس از فراز و نشیب های فراوان به شکر پروردگار امروز به جایگاهی ارزشمند و معتبر نائل آمده و توفیقات کسب شده را مدیون نقش‎آفرینی و توانمندی مهندسان ارزشمند و متعهد این سازمان است که به عنوان بازوان پرتوان عرصه ساخت و ساز در صف نخست خدمت به جامعه، صادقانه و خالصانه انجام وظیفه می نمایند.
    رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان در این پیام تصریح کرده: اینجانب به نمایندگی از اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان، ضمن تبریک این مناسبت فرخنده به تمامی مهندسان خدوم و پرتلاش، بر خود لازم می دانم که از نقش مهم و انکارناپذیر مهندسان در عمران و آبادانی کشور که تبلور همزمان علم و اخلاق در آثارشان متجلی است، صمیمانه سپاسگزاری نموده و از درگاه ایزدمنان سلامت، دوام و توفیق یکایک اعضای سازمان را خواستارم. 
    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان افزون بر ۲۱ هزار نفر عضو دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=42791

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *