×

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان خبر داد:
جذب ۱۶۰۰ معلم جدید در گیلان

  • کد نوشته: 106369
  • ۱۴۰۳-۰۶-۲۹
  • 5 بازدید
  • ۰
  • از یک هزار و ۶۰۰ نومعلم برای تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی جدید در گیلان خبر داد و گفت: ۲۵ هزار معلم و کارکنان بخش‌های آموزشی و اداری نیز برای تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان آماده شده‌اند....
    جذب ۱۶۰۰ معلم جدید در گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ، محمدحسین رمضانی روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ و بازگشایی مدارس اظهار کرد: ۱۹ هزار کلاس درس در سه هزار و ۸۰۰ فضای آموزشی استان گیلان آماده حضور ۳۷۷ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید است.

    وی ادامه داد: ۲۵ هزار معلم و کارکنان بخش‌های آموزشی و اداری نیز برای تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان آماده شده‌اند.

    مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان با تشریح برنامه‌های پروژه مهر در گیلان ویژه آماده‌سازی و بازگشایی مدارس اضافه کرد: مانور بازگشایی مدارس باهدف آماده‌سازی واحدهای آموزشی و رفع نواقص برگزار شد.

    رمضانی با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان باهدف بهسازی و شاداب‌سازی فضای مدارس در ۱۹۲ واحد آموزشی گیلان بیان کرد: در اجرای طرح شهید عرب نیز استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، بهسازی سقف مدارس و ایمن‌سازی سالن‌های ورزشی انجام شده است.

    وی با بیان اینکه تمام کلاس‌ها درس گیلان در آغاز سال تحصیلی جدید معلم دارند، اظهار کرد: یک هزار و ۶۰۰ نومعلم برای تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان استان در سال تحصیلی جدید جذب شده‌اند.

    مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان بیان کرد: طی سه روز گذشته به ترتیب جشن غنچه‌ها با حضور ۲۷ هزار نوآموز پیش‌دبستانی، جشن شکوفه‌ها با شرکت ۲۷ هزار و ۴۷۰ کلاس‌اولی و جشن جوانه‌ها با حضور ۳۳ هزار و ۳۵۵ دانش‌آموز پایه هفتم در استان برگزار شد.

    وی اضافه کرد: زنگ مهر و ایثار ویژه بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس نیز در نخستین روز ماه مهر و زنگ نماز نیز در همین روز همزمان با وقت نماز ظهر در مدارس گیلان به صدا در خواهد آمد.

    رمضانی در ادامه با اشاره به وظایف و مأموریت‌های آموزش‌وپرورش اظهار کرد: انتقال فرهنگ، اعتقادات، باورها، دستاوردها و ارزش‌های کشور به نسل آینده و همچنین انتقال دانش و تخصص باتوجه‌به ساحت‌های ۶ گانه تعلیم‌وتربیت از مأموریت‌های مهم این دستگاه بزرگ است.

    وی بیان کرد: تعلیم‌وتربیت عبادی، اعتقادی و اخلاقی، زیبایی‌شناختی هنری، زیستی و بدنی، علمی و فناورانه، اجتماعی، سیاسی و تعلیم‌وتربیت اقتصادی و حرفه‌ای ساحت‌های ۶ گانه تعلیم‌وتربیت بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است.

    رمضانی با اشاره به برنامه پیشنهادی آموزش‌وپرورش به صداوسیمای مرکز گیلان برای راه‌اندازی موج رادیو انجمن اظهار کرد: با راه‌اندازی این موج رادیویی هنگام حضور دانش‌آموزان در سرویس مدارس محتوی آموزشی و تربیتی پخش خواهد شد

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=106369

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *