×

جذب ۳۰۰۰ داوطلب توسط جمعیت هلال‌احمر گیلان

  • کد نوشته: 45710
  • ۱۳۹۸-۰۲-۲۴
  • 59 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم ،مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان بااشاره به هدف‌گیری جذب یک درصد از جمعیت دو میلیون و ۵۰۰ هزارنفری استان در این سازمان اظهار کرد: تا پایان سال ۹۷ تعداد ۳۰ هزار نفر داوطلب در جمعیت هلال‌احمر گیلان جذب و ساماندهی شدند. مهدی ولی […]

    جذب ۳۰۰۰ داوطلب توسط جمعیت هلال‌احمر گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ،مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان بااشاره به هدف‌گیری جذب یک درصد از جمعیت دو میلیون و ۵۰۰ هزارنفری استان در این سازمان اظهار کرد: تا پایان سال ۹۷ تعداد ۳۰ هزار نفر داوطلب در جمعیت هلال‌احمر گیلان جذب و ساماندهی شدند.

    مهدی ولی پور به انعقاد ۳۶ تفاهم‌نامه جمعیت هلال‌احمر گیلان با سازمان‌های مردم‌نهاد استان اشاره کرد و افزود: برنامه‌های مشترکی با کمک سمن‌های مذکور در مناطق کمتر برخوردار گیلان در حال انجام است.

    وی از توسعه آموزش همگانی جمعیت هلال‌احمر با کمک سازمان‌های مردم‌نهاد در گیلان خبر داد و بیان کرد: راه‌اندازی خانه هلال ازجمله این  اقدام‌ها بوده و تاکنون ۱۶۸ خانه هلال در استان ایجادشده که بیشتر آن‌ها فعال است.

    مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با اشاره به اینکه ساخت دو انبار امدادی در شهرستان‌های شفت و فومن ازجمله اولویت‌های جمعیت هلال‌احمر گیلان در سال جاری است، تصریح کرد: سال گذشته تعداد ۵۶ برنامه توانمندسازی با کمک داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در مناطق کم برخوردار استان انجام‌شده است.

    ولی پور با اشاره به انجام یک هزار و ۵۵۰ عملیات امداد و نجات توسط جمعیت هلال‌احمر گیلان گفت: سال گذشته تعداد یک هزار و ۵۰۰ نفر نجات‌یافته در حوادث مختلف داشتیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=45710

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *