×

جعفرزاده ایمن آبادی: جهانی شدن اقتصاد نیازمند دو عنصر بازار و تولید است

  • کد نوشته: 23536
  • ۱۳۹۶-۰۷-۲۲
  • 100 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهانی شدن اقتصاد به معنای گرایش و جهت‌گیری اقتصاد با توجه به وابستگی درونی و نگاه جهانی است، گفت: جهانی شدن اقتصاد نیازمند دو عنصر بازار و تولید است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» غلامعلی جعفرزاده در کارگاه آموزشی بین‌المللی جهانی شدن که […]

    جعفرزاده ایمن آبادی: جهانی شدن اقتصاد نیازمند دو عنصر بازار و تولید است
  • نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهانی شدن اقتصاد به معنای گرایش و جهت‌گیری اقتصاد با توجه به وابستگی درونی و نگاه جهانی است، گفت: جهانی شدن اقتصاد نیازمند دو عنصر بازار و تولید است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» غلامعلی جعفرزاده در کارگاه آموزشی بین‌المللی جهانی شدن که با حضور نمایندگان ۱۴ کشور در رشت برگزار شد، با بیان اینکه جهانی شدن اقتصاد به معنای گرایش و جهت‌گیری اقتصاد با توجه به وابستگی درونی و نگاه جهانی است، اظهار کرد: جهانی شدن اقتصاد نیازمند دو عنصر بازار و تولید است .

    وی تصریح کرد: زمانی می‌توان یک موسسه تجاری و صنعتی را جهانی خواند که همه جهان را در قلمرو فعالیت خود بداند و دیدگاه مدیرانش تنها به محیط‌های محلی و منطقه‌ای محدود نمی‌شود، بلکه در گستره جهانی می‌اندیشد، تحلیل، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی می‌کند.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پایین بودن میزان خلاقیت و نوآوری مهمترین نقاط ضعف اقتصاد است، افزود: این مسئله موجب می‌شود تا اقتصاد و صنعت یک کشور مصرف کننده محصولات خارجی باشد.

    جعفرزاده، با اشاره به اهمیت اقتصاد مبتنی بر علم و دانش، یادآور شد: در این عرصه افراد نوآور می‌توانند موجب تحول در عرصه علم و دانش باشند.

    وی با بیان اینکه وجود پارک‌های علم و فناوری بیش از پیش احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: ما در پارلمان ایران مصمم هستیم مجوزهای قانونی و همچنین بودجه و اعتباراتی که نیاز است را در اختیار پارک‌های علم و فناوری قرار داریم،.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پارلمان ایران توجه ویژه‌ای به پارک‌های علم و فناوری دارد، گفت: قوانین و مصوباتی که پارک‌های علم و فناوری به آن نیازمند هستند در اختیارشان قرار داده شده است/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=23536

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *