×

جلسه شورای اداری لاهیجان با محوریت تکریم و معارفه امام جمعه لاهیجان

  • کد نوشته: 19742
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۸
  • 56 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان سید محمد احمدی روز جمعه در جلسه شورای اداری این شهرستان با عرض خیر و مقدم به حاظرین و مهمانان در جلسه، اظهار کرد: در این شورای اداری به صورت بشیار کوتاه به موضوعات شهرستان پرداخته می شود و در ادامه […]

    جلسه شورای اداری لاهیجان با محوریت تکریم و معارفه امام جمعه لاهیجان
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان سید محمد احمدی روز جمعه در جلسه شورای اداری این شهرستان با عرض خیر و مقدم به حاظرین و مهمانان در جلسه، اظهار کرد: در این شورای اداری به صورت بشیار کوتاه به موضوعات شهرستان پرداخته می شود و در ادامه از زحمات امام جمعه قبلی لاهیجان قدردانی و این مسئولیت بسیار خطیر و با ارزش به حجت الاسلام صدیق سپرده شود.

    وی با اشاره به عملکردهای دستگاه های شهرستان، تصریح کرد: مدیران شهرستان لاهیجان با وجود همه محدودیت های که وجود دارد با تدبیر و درایت حتی لحظه ای از تلاش و کوشش و خدمت رسانی به مردم دست نمی کشند و این همت و تلاش ها باعث شده نا در بسیاری از موضوعات مختلف لاهیجان در صدر شهرستان های استان قرار بگیرد.

    فرماندار شهرستان لاهیجان گفت: اگر تا به امروز موفق بوده ایم و صلابت و قدرت داریم فقط و فقط به خاطر تبعیت از ولایت فقیه است و قانون نیز تکلیف را مشخص کرده است.

    نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، عنوان کرد: پیشاپیش این هفته را به همه سخت کوشان نظام جمهوری اسلامی تبریک می گوییم، انشاالله بر اساس برنامه هایی که تدوین شده در هفته دولت امسال ۱۶۳ پروژه و طرح با اعتبار ۱۷۹ میلیارد و ۲۰۲میلیون و ۳۰۰هزار تومان و اشتغالزایی برای یک هزار و ۹۴۷ نفر در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

    احمدی با مقایسه پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت سال جاری نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: امسال شاهد افزایش ۵ درصدی افتتاح پروژه ها در هفته دولت نسبت به سال گذشته خواهیم بود. همچنین میزان ۳/۷ برابر افزایش در اعتبارات و ۲/۷ برابر افزایش فرصت های شغلی نیز نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

    وی موفقیت لاهیجان را در سایه وحدت و همدلی دانست و خاطرنشان کرد: امنیت و آسایش حاکم بر این شهرستان مرهون همکاری شورای تامین، نیروی انتظامی ، نیروهای امنیتی و دیگر مسئولان است.

    نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تبریک انتخاب امام جمعه جدید لاهیجان گفت: مردمی بودن ، در میان مردم بودن و درک مسائل مردم از جمله ویژگی های یک امام جمعه است .

    ذبیح الله نیکفر با تاکید بر توصیه های امام راحل و مقام معظم رهبری اظهار داشت: امام جمعه باید از تجمل گرایی ، اشرافیت و اموری که مردم را از امام جمعه دور می کند، خودداری کند و ساده زیستی و زندگی با مردم را پیشه خود سازد.

    حجت الاسلام جعفری گیلانی عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: امروز ولی فقیه آگاه و دانا، رهبری کشور را بر عهده دارد ولی وظیفه ما به عنوان مردم مهم تر است و تکلیف بر مردم روشن است، باید وظایف خود را به درستی انجام دهیم.

    وی گفت: نماز جمعه در کشور ما چند نقش دارد، از یک سو چهره کریه استکبار جهانی را رسوا کرده و از سوی دیگر چنانچه امام جمعه در کار خود موفق باشد، آن شهر بی مسئله خواهد بود.

    وی به نا امنی در کشورهایی مختلف اشاره کرد و گفت: امروز در کشور ما بهترین نیروها در سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی و در بدنه وزارت اطلاعات مشغول خدمت هستند و همچنن بهترین نمازجمعه در کشور برگزار می شود که این، از برکت فعالیت این نیروها و تامین امنیت پایدار است.

    در جلسه شورای اداری لاهیجان حجت الاسلام مهدی صدیق به عنوان امام جمعه جدید شهرستان معرفی شد.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19742

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *