×

جمشید رسایی: یک روز می گویند دنبال گزینه ملی و بومی هستیم و امروز می گویند از قبل متعهد بودیم

  • کد نوشته: 38431
  • ۱۳۹۷-۰۸-۱۶
  • 235 بازدید
  • ۰
  • به گزارش گیل و دیلم ،پس از پایان پروسه انتخاب شهردار رشت،حواشی زیادی در اردوگاه اصلاح طلبان رقم خورد از رای ندادن ۳ عضو لیست امید به نامزد اصلاح طلبان تا مصاحبه ها و اظهارنظرات احمدرمضانپور نرگسی. خبر آزاد باتوجه به ابهامات جدی پیرامون این قضیه گفتگویی کوتاه با “جمشید رسایی” ترتیب داده که در […]

    جمشید رسایی: یک روز می گویند دنبال گزینه ملی و بومی هستیم و امروز می گویند از قبل متعهد بودیم
  • به گزارش گیل و دیلم ،پس از پایان پروسه انتخاب شهردار رشت،حواشی زیادی در اردوگاه اصلاح طلبان رقم خورد از رای ندادن ۳ عضو لیست امید به نامزد اصلاح طلبان تا مصاحبه ها و اظهارنظرات احمدرمضانپور نرگسی.
    خبر آزاد باتوجه به ابهامات جدی پیرامون این قضیه گفتگویی کوتاه با “جمشید رسایی” ترتیب داده که در ادامه میخوانیم:

    آقای رسایی، احمد رمضانپور دیروز در مصاحبه ایی بیان داشته که شما در سناریوی اصلاح طلبان مخالف اصلاح طلبان وارد میدان رقابت انتخاب شهردار شدید و عملا این ورود بدون هماهنگی ایشان و ۲ اصلاح طلب همراه وی بوده است،نظر شما در این خصوص چیست؟

    جناب آقای رمضانپور روز گذشته در خصوص موضوع انتخاب شهردار مطالبی را فرمودند که بخشی از آن مربوط به شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان است که انشاالله یکی از اعضای هیات رئیسه توضیحات لازم را می دهند. اما در بخشهایی از فرمایشات ایشان مطالبی وجود داشت که در ارتباط با بنده بود و لازم می دانم جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی را بیان کنم .
    ایشان در بخشهایی از سخنان خود نسبت به بنده ابراز لطف فرمودند و برادر ارزشمند و کاردان و پاکدست خود دانستند که بابت آن تشکر می کنم ، همچنین در خصوص بحث کاندیداها فرمودند که با ۵ نفر از اعضای محترم شورا از مدتها قبل هم پیمان شده بودند و لذا ورود برخی اشخاص را توطئه ای طراحی شده تفسیر کرده و آنرا خنثی کرده اند ، در این ارتباط لازم است یادآوری نمایم که نام سرکار خانم مقیمی جزو اولین نامهایی بود که جهت کاندیداتوری شهرداری رشت مطرح شد و در خصوص ورود بنده هم باید بگویم که شخص آقای رمضانپور در صبح روز ۱۸ مهرماه به بنده پیشنهاد دادند که با توجه به مذاکراتی که قبلا با من شده بود و جهت ایجاد تفاهم بین دو گروه شورا کاندیدای شهرداری رشت شوم ، سئوالم این است اگر ایشان از مدتها قبل با کسی پیمان بسته بودند که تا آخر با او بمانند چرا به بنده چنین پیشنهادی دادند ؟ ایشان همچنین از اولین نفراتی بودند که نامه ورود بنده به صحن شورا را در تاریخ ۲۸ مهرماه امضا کردند ، حال امروز اعلام می کنند که از مدتها قبل در پیمانی تعهداتی را پذیرفته اند و امکان خروج از آن را نداشتند .
    از فردی با ۴۰ سال عقبه سیاسی و مدیریتی انتظار داریم که به سوگندی که برای عضویت در شورای شهر خورده اند پایبند باشند و به تعهدی که در قبال مردم دارند بیاندیشند .

    شنیده شده است که یکی از اعضای شورا که به شهردار منتخب رای داد و البته از زمره اصولگرایان تعریف میشود گفته است هر برنامه ای ارایه دهید نظرشان در خصوص رای تغییر نمیکند؟آیا صحت دارد؟

    بله برخی اعضای شورای اسلامی شهر رشت که آشنایی خوبی با قرآن دارند لطفا به این آیه قرآن که می فرمایند سخنها را بشنوید و بهترین آنرا انتخاب کنید بیشتر دقت کنند، یکی از این دوستان در مقابل این سئوال بنده که پرسیدم در صورت شنیدن صحبتهایم در صحن شورا یک درصد هم احتمال نمی دهید که نظرتان تغییر کند گفتند که نه حتی یک درصد هم احتمال ندارد و من به ایشان گفتم پس شما عملا به سخنان گوش نخواهید داد .
    تعجب می کنم چگونه برخی اعضای شورای شهر قبل از شنیدن برنامه ها و بررسی آنها در مورد انتخاب فرد تصمیم می گیرند و از سوی دیگر بارها اعلام می کنند که گزینه ای نداریم و جالب است که یک روز می گویند بدنبال گزینه بومی و ملی هستیم و امروز می گویند که از مدتها قبل با گروهی ۵ نفره متعهد شده بودیم و امکان تغییر تصمیم نداشتیم .

    در خصوص گلایه یکی از اعضای شورا نسبت به جوانان و اشاره به بی تجربگی آنها، چه نظری ندارید؟

    به این دوستان با سابقه عرض می کنم که در پاسخ به انتقادات و حتی گلایه های جوانان خویشتنداری بیشتری نشان دهند و از بکار بردن الفاظ و جملات توهین آمیز خودداری نمایند ، البته جوانان هم باید انتقادات خود به شکلی بیان کنند که فضای مناسب برای شنیدن آن بیشتر فراهم گردد .

    در پایان نکته خاصی مدنظرتان هست بفرمایید؟

    لازم می دانم از فرصت استفاده کنم و از اعضای محترم شورا اسلامی شهر رشت که فرصت ارایه برنامه برای اینجانب فراهم کردند تشکر نمایم همینطور از دوستانی که پس از شنیدن برنامه ها بر اساس ارزیابی به بنده رای دادند هم تشکر مضاعف دارم ، برخی از این عزیزان با رای خود درس مسئولیت و سلامت را به دور از سلایق سیاسی دادند .
    صحبتهای بسیاری در خصوص موضوع انتخاب شهردار در این دوره مطرح بوده و بنده هم نکاتی دارم که جهت اصلاح برخی روشها و اقدامات آنها بیان خواهم کرد . امیدوارم همیشه و در همه حال خدا را ناظر اعمال خود بدانیم

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=38431

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *