×

جنوب گیلان به شرق گیلان متصل می‌شود

  • کد نوشته: 18602
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۳
  • 51 بازدید
  • ۰
  • به زودی جنوب گیلان به شرق گیلان متصل می‌شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محسن عادلی سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: عملیات آسفالت پروژه آسیابر – شاه شهیدان به طول ۶ کیلومتر و با عرض ۵ متر آغاز شده و عملیات خاکی آن با […]

    جنوب گیلان به شرق گیلان متصل می‌شود
  • به زودی جنوب گیلان به شرق گیلان متصل می‌شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» محسن عادلی سرپرست مدیریت ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان گفت: عملیات آسفالت پروژه آسیابر – شاه شهیدان به طول ۶ کیلومتر و با عرض ۵ متر آغاز شده و عملیات خاکی آن با پیشرفت ۹۰درصدی رو به اتمام است.

    وی با بیان اینکه عملیات آسفالت این پروژه هم به زودی آغاز خواهد شد،افزود: با اجرای این پروژه شهرستان رودبار به شهرستان سیاهکل متصل می‌شود.

    عادلی با اشاره به موقعیت استراتژیک این محور که جنوب گیلان را به شرق استان وصل می‌کند،خاطرنشان کرد: روستای کوهستانی شاه شهیدان محل مدفن دو امام زاده از نوادگان امام سجاد (ع) است که ۵۰ خانوار دائمی و ۱۵۰خانوار فصلی در آن ساکن هستند.

    وی تصریح کرد: مشکل اصلی زائران و ساکنان دائمی مناطق کوهستانی دیلمان و عمارلو، نبود آسفالت و سنگلاخی بودن مسیر آسیابر به شاه شهیدان از مسیر دیلمان بود که این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان مردم این مناطق را از نعمت راه آسفالته مناسب برخوردار خواهد کرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18602

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *