×

جوابیه اداره گاز شهرستان لاهیجان در پی انتشار خبر کذب یک کانال محلی

  • کد نوشته: 37216
  • ۱۳۹۷-۰۷-۱۶
  • 213 بازدید
  • ۰
  • ‍ تکرار درج اخبار کذب در کانال خبری لاهیجان دات کام: به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، پیرو خبر امروز کانال خبری لاهیجان در خصوص انشعاب گاز مهرگان نهم و درج تهمت «استاندارد کاری را فدای سلایق شخصی می کنیم» ما نیز همین امروز از مهندس ثابت قدم مسئول واحد تعمیرات اداره گاز […]

    جوابیه اداره گاز شهرستان لاهیجان در پی انتشار خبر کذب یک کانال محلی
  • ‍ تکرار درج اخبار کذب در کانال خبری لاهیجان دات کام:

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، پیرو خبر امروز کانال خبری لاهیجان در خصوص انشعاب گاز مهرگان نهم و درج تهمت «استاندارد کاری را فدای سلایق شخصی می کنیم» ما نیز همین امروز از مهندس ثابت قدم مسئول واحد تعمیرات اداره گاز لاهیجان موضوع را پیگیری نمودیم که پاسخ بشرح ذیل می باشد:
    .
    ۱. برخلاف ادعای کذب کانال خبری لاهیجان، همانگونه که در تصویر قبض مستند است مشترک در تاریخ ۹۷.۶.۳۱ یعنی ۱۵ روز پیش تقاضای جابجایی علمک نموده و علمک نیز چند روز بعد جابجا شده است.
    .
    ۲. تصویر درج شده در کانال خبری لاهیجان با اهداف سوء مربوط به گذشته میباشد، ضمن اینکه از بلوک های ریخته شده پای علمک مشخص است که، عکس در همان لحظه تخریب دیوار و به منظور فریب افکار عمومی گرفته شده است.
    .
    ۳. اکنون صدها تیر چراغ برق در تمامی کوچه ها و خیابان های لاهیجان وجود دارد که بارها موجب حوادث خودرویی شده است، حتما شهروندان بخاطر دارند ۴ سال پیش و قبل از حضور دکتر حیدری نژاد در لاهیجان، صدها علمک گاز نیز مانند تیرهای برق در وسط معابر سدراه شده بود که دکتر حیدری نژاد منتظر پرداخت هزینه های جابجایی توسط شهرداری و مردم نماند و با برنامه ریزی مناسب و اقدام جهادی تمامی این علمک ها را جابجا نموده است.
    .
    ۴. در لاهیجان بیش از ۱۷۵۰ کیلومتر شبکه و انشعاب گازدار و حدود ۴۵۰۰۰ علمک گاز که در تصویر میبینیم وجود دارد، خوشحال هستیم که کانال فوق مشکلی نیافته و مجبور به درج خبر کذب شده است.
    .
    ۵. تیم مدیریتی اداره گاز با این اخبار کذب، به تقاضای کاسب کارانه و مطامع مادی بعضی کانال های به اصطلاح اطلاع رسان پاسخ نداده و از فرماندار و متولیان ناظر رسانه ای لاهیجان تقاضا دارد با متخلفین برخورد نمایند.
    .
    ۶. از مشترکین محترم تقاضا میگردد بمنظور حفظ ایمنی و جلوگیری از حوادث، قبل از تخریب منازل مخروبه و دیوار، ابتدا نسبت به اطلاع رسانی و درخواست جابجایی علمک اقدام نمایند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=37216

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *