×

جوابیه روابط عمومی بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان در خصوص فیلم منتشره از وضعیت سرویس بهداشتی این بیمارستان در فضای مجازی

  • کد نوشته: 59074
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۷
  • 117 بازدید
  • ۰
  • فیلمی از عصر دیروز در فضای مجازی شهرستان لاهیجان دست به دست میشود که نشان دهنده عدم رعایت نظافت و بهداشت سرویس های بهداشتی بیمارستان پیروز لاهیجان می باشد. به گزارش گیل و دیلم ، در همین خصوص روابط عمومی بیمارستان جوابیه ای را در اختیار تحریریه این پایگاه خبری قرار داده است که متن […]

    جوابیه روابط عمومی بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان در خصوص فیلم منتشره از وضعیت سرویس بهداشتی این بیمارستان در فضای مجازی
  • فیلمی از عصر دیروز در فضای مجازی شهرستان لاهیجان دست به دست میشود که نشان دهنده عدم رعایت نظافت و بهداشت سرویس های بهداشتی بیمارستان پیروز لاهیجان می باشد.

    به گزارش گیل و دیلم ، در همین خصوص روابط عمومی بیمارستان جوابیه ای را در اختیار تحریریه این پایگاه خبری قرار داده است که متن آن به شرح زیر می باشد:

    باطلاع میرساند که بیمارستان پیروز دارای دو نوع سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد که در اکثر بخشهای بستری این مرکز سرویس های ویژه ای برای بیماران تعبیه گردیدهاست.

    ولی جهت رفاه حال مراجعینی که صرفا جهت انجام امور کوتاه مدت به این مرکز مراجعه می کنند، نیز در انتهای لابی این بیمارستان سرویسی بصورت عمومی تهیه دیده شده اما متاسفانه تاکنون بیش از چندین مورد سرقت شیرآلات ، مایع و حتی جای مایع دستشویی هم مشاهده گردیده است.
    ضمن اینکه با وجود کمبود شدید نیروی خدماتی، روزانه پرسنل زحمتکش خدمات بصورت موظف اقدام به شستشو و تمیز کردن سرویس بهداشتی کرده اما هیچ گونه مراعاتی در خصوص رعایت نظافت شخصی توسط مراجعین انجام نمیگیرد. و این در حالیست که اگر به سرویس های بهداشتی بیماران بخشها و پرسنل این مرکز مراجعه شود کوچکترین اشکالی در آن دیده نمی شود.

    علی ای حال ضمن اینکه وظیفه بیمارستان بوده تا نسبت به تمیز نگهداشتن سرویس بهداشتی مراجعین اقدام نماید، اشاره به این نکته نیز مورد امتنان می باشد و خواهشمندیم از مراجعین گرامی که هر کس منوال وظیفه شخصی خود نظافت در این گونه اماکن را رعایت نموده تا شاهد چنین مواردی نباشیم.

    ضمنا مجددا اشاره میگردد تاکنون بیش از چندین مورد سرقت شیرآلات و لوازم اولیه در سرویس های بهداشتی این مرکز مشاهده گردیده است.

    روابط عمومی بیمارستان دکتر پیروز
    ۱۳۹۹/۰۴/۲۷

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=59074

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *