×

جوابیه ریاست بیمارستان ۲۲ آبان شهرستان لاهیجان در خصوص انتشار خبری تحت عنوان “صدای شهروند”

  • کد نوشته: 35067
  • ۱۳۹۷-۰۵-۲۵
  • 192 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، در پی انتشار خبری تحت عنوان “صدای شهروند” از رسانه خبری “با مردم” و بازنشر آن در پایگاه خبری گیل و دیلم مبنی بر دستور دکتر ارشاد ریاست محترم بیمارستان ۲۲ آبان شهرستان لاهیجان در خصوص جلوگیری از ادامه ی حضور یکی از پزشکان متخصص طرف قرار […]

    جوابیه ریاست  بیمارستان ۲۲ آبان شهرستان لاهیجان در خصوص انتشار خبری تحت عنوان “صدای شهروند”
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، در پی انتشار خبری تحت عنوان “صدای شهروند” از رسانه خبری “با مردم” و بازنشر آن در پایگاه خبری گیل و دیلم مبنی بر دستور دکتر ارشاد ریاست محترم بیمارستان ۲۲ آبان شهرستان لاهیجان در خصوص جلوگیری از ادامه ی حضور یکی از پزشکان متخصص طرف قرار داد با این مجموعه پزشکی- دولتی ، با هماهنگی واحد روابط عمومی این مرکز مصاحبه ای با ریاست بیمارستان انجام گرفت که مشروح آن در ذیل به اطلاع عموم شهروندان و مراجعین محترم این مرکز درمانی میرسد.
    دکتر ارشاد رییس بیمارستان ۲۲ آبان در گفتگو با این پایگاه خبری اظهار داشت :
    در هر مجموعه با پزشکی که قرارداد منعقد می شود ، طرفین قرار داد تابع قوانین و مقررات همان مجموعه خواهند بود و اصول مقرراتی فرد را نمی توان صرفا بر اساس نیاز شخصی زیر پا قرار گذاشت . مشکل بیمارستان ۲۲ آبان با این پزشک که از جراحان متخصص مغز و اعصاب نیمه وقت مجموعه بوده عدم تبعیت از قوانین و مقررات داخلی بوده است و ایشان تابع هیچ مقرراتی نبوده است .

    وی با اشاره به نارضایتی بسیاری از پرسنل و کادر پزشکی بیمارستان از عدم حضور پزشک مربوطه با توجه با آنکال بودن در بیمارستان و رد پذیرش بیماران اورژانسی در بسیاری از موارد خبر داد و گفت :

    علی رغم اینکه برای بنده به عنوان ریاست این مجموعه سخت است ، عذر پزشکی را با توجه به نیازی که به حضور ایشان در بیمارستان هست خواستار شوم و اگر چه هنوز هم به قرار دادمان با ایشان پایان ندادیم و طی چندین مرتبه از این دعوت شد که جهت ادای توضیحات حاضر شوند اما ایشان با بیان اینکه نیازی به پاسخ دادن ندارند درخواست مان را رد کردند .

    این در حالیست که بنا به دستور معاونت درمان و آموزش پزشکی ، طی دو نامه به ختم قرار داد ایشان اشاره شد که با این حال باز هم راه تعامل را در پیش گرفتیم که نتیجه ای در پی نداشته است .

    رییس بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان در پاسخ به سوالی مبنی بر صحت دخالت نماینده لاهیجان و سیاهکل ، موضوع دخالت نیکفر را تکذیب کرد.

    وی در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور نماینده لاهیجان و سیاهکل در کمیسیون بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مواردی بوده که خواستار پیگیری ایشان شده باشید گفت :
    در وضعیت موجود که شرایط ، شرایط سختی است شاید حل کردن معضلات و مشکلات فعلی این بیمارستان هم برای ایشان سخت باشد .
    بهر حال ما تلاش مان را کردیم و تقاضای مالی و تجهیزاتی و نیروی انسانی بسیاری هم داده شد تاکنون نتیجه بخش نبوده است

    ارشاد با اشاره به پیگیری های صورت گرفته تاکنون برای بیمارستان، قدرت سیاسی و چانه زنی های بیشتر را یکی از راه کارهای مهم برای جذب اعتبارات و همچنین نیروی انسانی دانست. همچنین با توجه به اذعان ریاست و مدیریت بیمارستان تاکنون پیشنهاداتی از سوی نمایندگان حوزه انتخابیه شهرهای اطراف لاهیجان مبنی بر همکاری و جذب اعتبار داشتند اما با توجه به اینکه بیم آن می رفت این اقدام مشکلات و تبعاتی را با خود به همراه داشته باشد از پذیرفتن این پیشنهاد اجتناب شد .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=35067

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *