×

حاج علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران:
جوانی با ادعا فخرفروشی می‌گوید از دانشگاه خارجی دعوتنامه دارد، این دعوت نامه چه فخری دارد؟ شیطان هم هر روز برای ما دعوت نامه می‌فرستد!

  • کد نوشته: 104422
  • ۱۴۰۳-۰۵-۰۳
  • 28 بازدید
  • ۰
  • امام جمعه موقت تهران گفت: جوانی با ادعا و فخرفروشی از دعوت نامه‌ای می‌گوید که دانشگاه خارج کشور برایش فرستاده است؛ این دعوت نامه دانشگاه خارجی چه فخری دارد؟ شیطان هم هر روز برای ما دعوت نامه می‌فرستد؛ امروز دیگر غرب نهایت خود را نشان داده....
    جوانی با ادعا فخرفروشی می‌گوید از دانشگاه خارجی دعوتنامه دارد، این دعوت نامه چه فخری دارد؟ شیطان هم هر روز برای ما دعوت نامه می‌فرستد!
  • به گزارش گیل و دیلم ، حجت‌الاسلام حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در جمع اعضای قرارگاه ملی پسران که در اردوگاه اردوبهشت در مشهد برگزار شد؛ با اشاره به آیه سال اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: آنچه در آیه سال امسال برجسته است؛ جهاد در راه خدا است. اصلاً خدا بساط آفرینش را برپا کرده است که مجاهدان و صابران شناسایی شوند.

    بخش هایی از اظهارات علی اکبری را در ادامه می خوانید:

    کسانی که در دنیا به دنبال آسایش هستند؛ به طور کل با جریان اصلی آفرینش و مقصود خداوند متعال ناآشنا هستند. خوشگذرانی اصلاً در این دنیا معنایی دارد. امروز انسان حالش خوب است و فردا ده خبر بد می‌شنود؛ امروز موفق است و فردا شکست می‌خورد؛ این پایه خلقت و طبیعت است. خداوند هم در قرآن می‌فرماید ما انسان را بین سختی‌ها آفریدیم.
    اگر قرار بود خداوند در این دنیا خوشی و راحتی برای بنده‌اش بخواهد؛ برای ائمه اطهار و انبیا که بیشتر دوستشان داشت؛ راحتی و خوشی فراهم می‌کرد.
    این وعده خداست که پیروزی و نصر، قریب و نزدیک است؛ اما باید به این درک و نگاه توحیدی برسیم که هر پیروزی و نصری هم وجود دارد از نصرت و یاری خداست و هر شکستی پیش می‌آید از غرور و کاستی ماست.‎ به هر حال این امتحان الهی قواعد خود را دارد؛ باید جنگید و آزار دید. در این جهاد الهی نباید دنبال راحتی، آسایش و دیده شدن باشیم.
    جوانی با ادعا و فخرفروشی از دعوت نامه‌ای می‌گوید که دانشگاه خارج کشور برایش فرستاده است؛ این دعوت نامه دانشگاه خارجی چه فخری دارد؟ شیطان هم هر روز برای ما دعوت نامه می‌فرستد؛ امروز دیگر غرب نهایت خود را نشان داده؛ امروز جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا از این جنایات را می‌بینیم. امروز بیچارگی ترامپ از هر جهت کثیف و بایدن پیر را می‌بینیم. این بیچارگی است که دعوت نامه این افراد پست را کسی افتخاری برای خود بداند.

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=104422

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *