×

جیرکل رودسر بیشترین بارندگی گیلان را به خود اختصاص داد

  • کد نوشته: 51215
  • ۱۳۹۸-۰۸-۰۱
  • 181 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره‌ کل هواشناسی گیلان گفت: بیشترین بارندگی در استان طی ۲۴ ساعت گذشته با ۵۴.۴ میلیمتر  مربوط به جیرکل از توابع شهرستان رودسر است. رودسر با چهار بخش مرکزی، کلاچای، رحیم آباد و چابکسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده است. به گزارش گیل و دیلم به نقل […]

    جیرکل رودسر بیشترین بارندگی گیلان را به خود اختصاص داد
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره‌ کل هواشناسی گیلان گفت: بیشترین بارندگی در استان طی ۲۴ ساعت گذشته با ۵۴.۴ میلیمتر  مربوط به جیرکل از توابع شهرستان رودسر است.

    رودسر با چهار بخش مرکزی، کلاچای، رحیم آباد و چابکسر در ۷۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع شده است.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از ایرنا ،مازیار غلامی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته، شهرهایی همچون املش با ۳۷.۴ میلیمتر، لاهیجان ۳۱.۱ میلیمتر، فومن ۲۹.۵ میلیمتر و رشت ۲۸.۵ میلیمتر بارندگی داشتند.

    وی تصریح کرد: در نیم روز چهارشنبه  بیشینه دمای رشت ۱۶ درجه با رطوبت ۹۸ درصد بود.

    وی اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشاندهنده استقرار سامانه غالباً ناپایدار تا اوایل هفته آینده در منطقه است. بنابراین مه الود بودن هوا، ابرناکی، بارندگی (پاره ای نقاط موقتی شدید) احتمال رعد و برق و کاهش وزش باد مورد انتظار است.

    غلامی گفت: بر همین اساس آسمان امروز (چهارشنبه) استان نیمه ابری تا ابری، مه آلود و بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد و احتمال رعدو برق است که برای فردا (پنجشنبه) و جمعه همین شرایط پیش بینی می شود؛ ضمن اینکه تغییر محسوس دما را نخواهیم داشت و توده هوای سرد در منطقه طی دو روز آینده مستقر است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=51215

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *