×

حاجتی در همایش رأی اولی‌ها در لاهیجان؛ ۱۲ هزار رأی اولی در گیلان واجد شرایط رأی دادن هستند

  • کد نوشته: 14914
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۴
  • 106 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۱۲ هزار رأی اولی در گیلان واجد شرایط رأی دادن هستند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در همایش رأی اولی‌ها در لاهیجان، اظهار […]

    حاجتی در همایش رأی اولی‌ها در لاهیجان؛  ۱۲ هزار رأی اولی در گیلان واجد شرایط رأی دادن هستند
  • مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۱۲ هزار رأی اولی در گیلان واجد شرایط رأی دادن هستند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهدی حاجتی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در همایش رأی اولی‌ها در لاهیجان، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس ۸۵۰ دانش‌آموز گیلانی با رشادت از کیان کشورمان دفاع کردند و این نشاندهنده آن است که آنها در همه مقاطع تاریخی آماده فداکاری بوده‌اند.

    وی با اشاره به نقش بی بدیل دانش‌آموزان در اداره هر چه بهتر مدارس گفت: انتخابات یکی از جلوه‌هایی است که حضور موثر دانش‌آموزان می‌تواند باعث تزریق امید در جامعه شود.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اهمیت رأی مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: اگر رئیس جمهور رأی بالای مردم را داشته باشد، می‌تواند در مجامع بین‌المللی با قوت بیشتر به استیفای حقوق مردم بپردازد.

    حاجتی ادامه داد: در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۱۲ هزار رأی اولی در گیلان واجد شرایط رأی دادن هستند.

    *فرماندار لاهیجان: اقتدار کشور مدیون استعدادهای جوانان نخبه است

    در ادامه سیدمحمد احمدی، فرماندار لاهیجان هم در این همایش خطاب به دانش آموزان رأی اولی گفت: انتخابات رکن اساسی در مردم سالاری است و با حضور همه اقشار مردم چرخش قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران فقط با آرای مردم انجام می‌شود.

    وی در ادامه افزود: اقتدار نظامی و قدرت نرم کشور مدیون استعدادهای جوانان نخبه است.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14914

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *