×

حاجتی: رسانه ها نقش مهمی در تبیین هدایت تحصیلی دارند

  • کد نوشته: 15010
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۶
  • 55 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت:برنامه هدایت تحصیلی با اطلاع رسانی درست و دقیق توسط رسانه ها به ویژه رسانه ملی برای دانش آموزان تشریح شود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهدی حاجتی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان، اظهار کرد:بسیاری از مخاطبان در مورد هدایت تحصیلی خواهان داشتن اطلاعات کافی […]

    حاجتی:  رسانه ها نقش مهمی در تبیین هدایت تحصیلی دارند
  • مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت:برنامه هدایت تحصیلی با اطلاع رسانی درست و دقیق توسط رسانه ها به ویژه رسانه ملی برای دانش آموزان تشریح شود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، مهدی حاجتی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان، اظهار کرد:بسیاری از مخاطبان در مورد هدایت تحصیلی خواهان داشتن اطلاعات کافی و دقیقی هستند تا بتوانند با آگاهی کامل در مورد انتخاب رشته تحصیلی اقدام و نقش رسانه ها در این زمینه حیاتی است.

    وی با اشاره به برخی پدیده ها و همچنین آسیب های نوظهور، افزود:با همکاری صدا و سیما و با تهیه برنامه های تربیتی به کمک مربیان مجرب آموزش و پرورش می توانیم در کاهش معضلات فرهنگی و استفاده درست از وسایل جدید ارتباطی فرهنگ سازی کنیم.

    مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: برنامه هدایت تحصیلی با اطلاع رسانی درست و دقیق توسط رسانه ها به ویژه رسانه ملی برای دانش آموزان تشریح شود.

    حاجتی ارتباط بیش از پیش خانه و مدرسه را ضروری دانست و گفت: انجمن اولیا و مربیان دارای ظرفیت های ویژه ای است که صدا وسیما با برنامه سازی در مورد آن می تواند باعث تحکیم و گسترش ارتباطات هر چه بیشتر خانه و مدرسه شود.

    در ادامه حسن ظهیری،مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان هم در این نشست با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در جامعه گفت:جامعه پذیری و فرهنگ سازی در آموزش و پرورش نهادینه می شود و بسیاری از رفتارهای زیست محیطی و روحیه کار و تلاش باید در کودکان پرورش یابد.

    وی با اشاره به در پیش بودن هفته بزرگداشت مقام معلم خاطرشان کرد:مجموعه برنامه های آموزش و پرورش در این هفته به بهترین شکل پوشش داده می شود.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15010

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *