×

حادثه مرگبار صبح روز جمعه؛ افزایش تعداد جانباختگان آتش سوزی و بازداشت مدیر کمپ ترک اعتیاد لنگرود

  • کد نوشته: 94317
  • ۱۴۰۲-۰۸-۱۲
  • 290 بازدید
  • ۰
  • در پی آتش‌سوزی یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود، ۲۷ نفر فوت و ۱۶ تن از سانحه دیدگان به مراکز بیمارستانی اعزام شدند؛ هنوز علت حادثه اعلام نشده است. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان اول وقت صبح جمعه به همراه اعضای شورای تامین در […]

    حادثه مرگبار صبح روز جمعه؛ افزایش تعداد جانباختگان آتش سوزی و بازداشت مدیر کمپ ترک اعتیاد لنگرود
  • در پی آتش‌سوزی یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود، ۲۷ نفر فوت و ۱۶ تن از سانحه دیدگان به مراکز بیمارستانی اعزام شدند؛ هنوز علت حادثه اعلام نشده است.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان اول وقت صبح جمعه به همراه اعضای شورای تامین در محل حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیادحاضر شد و در جریان موضوع قرار گرفته و پیگیر وضعیت حادثه دیدگان و مجروحان این آتش سوزی شد.

    وی ضمن دستور فوری تشکیل جلسه با اعضای شورای تامین در شهرستان لنگرود، در این رابطه گفت: با توجه به اهمیت موضوع اجساد فوتی های حادثه برای بررسی بیشتر موضوع به مرکز استان اعزام شد.

    استاندار گیلان تصریح کرد: وزیر محترم کشور هم از صبح پیگیر موضوع است.

    وی ضمن ابراز تاسف و تسلیت در وقوع این حادثه دلخراش به خانواده‌های متوفیان و آرزوی بهبودی هرچه سریعتر مجروحان و مصدومان؛ دستور داد که ابعاد گوناگون این حریق به صورت دقیق کارشناسی شود.

    عباسی عنوان کرد: مدیران کمپ و مسئولانی که در این زمینه وظایفی برعهده داشته اند تحت نظر هستند.

    وی افزود: علت حادثه در دست بررسی است و متعاقبا و پس از بررسی های دقیق کارشناسی اعلام خواهد شد.

    همچنین رئیس دادگستری استان گیلان نیز اعلام کرده که مدیران کمپ و مسئولینی که در این زمینه وظایفی برعهده داشته‌اند تحت نظر هستند.

    درپی آتش‌سوزی صبح امروز یک مرکز خصوصی ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود استان گیلان که منجر به فوت ۳۲نفر و مصدومیت ۱۷ نفر گردید، با ورود مقام قضایی مدیر این کمپ خصوصی ترک اعتیاد توسط پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردید

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=94317

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *