×

حجت الاسلام افتخاری : خدمات ماندگار آیت‌الله هاشمی همیشه بر تارک ایران و انقلاب خواهد درخشید

  • کد نوشته: 9134
  • ۱۳۹۵-۱۰-۲۰
  • 207 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت:بدون تردید نام،یاد و آموزه‌های حضرت آیت‌الله هاشمی،خدمات شایسته و ماندگارش همیشه تاریخ بر تارک ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی همچون ستاره ای خواهید درخشید. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: خبر […]

    حجت الاسلام افتخاری : خدمات ماندگار آیت‌الله هاشمی همیشه بر تارک ایران و انقلاب خواهد درخشید
  • نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت:بدون تردید نام،یاد و آموزه‌های حضرت آیت‌الله هاشمی،خدمات شایسته و ماندگارش همیشه تاریخ بر تارک ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی همچون ستاره ای خواهید درخشید.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: خبر درگذشت مبارز و مجاهد نستوه انقلاب اسلامی، یار دیرین امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ما را با غم و اندوهی بزرگ دمساز کرد.

    وی با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه«مردان تاریخ تا آخر زنده هستند. بدخواهان بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است» افزود: حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یار با وفای انقلاب و مردم،عمر پر برکت خویش را هم پیش از انقلاب در مبارزه با رژیم ستمشاهی و هم پس از آن در جهت حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداشت از حریم ولایت سپری نمود و در قامت مردی اثرگذار و خستگی‌ناپذیر در همه فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب با ایفای مسئولیت‌های خطیر در اداره کشور و دفاع مقدس برای اعتلای انقلاب اسلامی و رفع بحران‌های مختلف به صورتی همه جانبه تلاش نمود و نقشی بی‌بدیل و انکاناپذیر داشت.

    حجت‌الاسلام و المسلمین افتخاری با بیان اینکه بنده از زمان طفولیت نام و عمل و رشادت‌های آیت‌الله هاشمی را از قبل و همچنین دهه اول انقلاب با نقل‌قول‌هایی از پدر شهیدم که از زمان مبارزات به عنوان همرزم، همسنگر و هم‌سلول ایشان در رژیم ستم‌شاهی مستقیماً شاهد و ناظر بر اعمال وی بود و همواره از آن به نیکی یاد می‌کرد،به خاطر دارم،خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز با تاکید بر همین مهم اشاره داشتند که «او نمونه کم‌نظیری از نسل اول مبارزان ضد ستم‌شاهی و از رنج‌دیدگان این راه پر خطر و پر افتخار بود».

    وی گفت:بدون تردید نام،یاد و آموزه‌های حضرت آیت‌الله هاشمی، خدمات شایسته و ماندگارش همیشه تاریخ بر تارک ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی همچون ستاره‌ای خواهد درخشید و الگویی جاودان و پُر رهرو برای وفاداران به آرمان‌های نظام مقدس اسلامی خواهد بود.

    نماینده مردم فومن و شفت در مجلس در پایان با بیان اینکه مردم متدین و انقلابی کشورمان یقیناً قدردان تلاش‌های صادقانه آن بزرگ‌مرد خواهند بود، اظهار کرد:اینجانب این مصیبت جانکاه را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)،به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران، مردم بزرگ ایران، مردم غیور شهرستان‌های فومن و شفت، بخصوص مردم شریف کرمان و شهر رفسنجان، همسر مکرمه و فرزندان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و برای آن فقید سعید از درگاه خداوند باری‌تعالی علو درجات و همنشینی با اولیای الهی و امام شهیدان مسئلت دارم/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=9134

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *