×

حجت الاسلام بازدار خبر داد: تشویق ۵ زوج جوان که ازدواج آسان داشتند

  • کد نوشته: 19951
  • ۱۳۹۶-۰۶-۰۱
  • 190 بازدید
  • ۰
  • رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل طی پیامی سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را تبریک گفت و از تشویق ۵ زوج جوان که ازدواج آسان داشتند خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اوقاف لاهیجان و سیاهکل ، حجت السلام مهدی […]

    حجت الاسلام بازدار خبر داد: تشویق ۵ زوج جوان که ازدواج آسان داشتند
  • رییس اداره اوقاف و امور خیریه لاهیجان و سیاهکل طی پیامی سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) را تبریک گفت و از تشویق ۵ زوج جوان که ازدواج آسان داشتند خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی اوقاف لاهیجان و سیاهکل ، حجت السلام مهدی بازدار با اشاره به اول ذیحجه، سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) ، گفت : اول ذیحجه، سالروز ازدواج دو انسان بی همتا مولای متقیان امام علی (ع) و سرور زنان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) می باشد، سالروز پیوندی آسمانی است که دیگر هیچ گاه مانند آن در تاریخ تکرار نشد .

    وی فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها را به تمام مسلمین جهان و علی الخصوص مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان های لاهیجان و سیاهکل تبریک و تهنیت عرض کرده و گفت : امید است جوانان با الگو گرفتن از سیره و زندگی ائمه اطهار و ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با ازدواجی آگاهانه ، بهنگام و آسان به پیوندی پایدار دست یابند .

    بازدار با اشاره به سخن پیامبر اسلام که فرمودند بهترین ازدواج ها را ازدواج آسان دانسته ، گفت : یکی از سنت های حسنه در اسلام ازدواج هست و چه بهتر است خانواده ها و زوج های جوان ازدواج را اسان تر بگیرند .

    نماینده ولی فقیه در امور وقف در دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل در ادامه گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب سفارش کردند که ازدواج ساده را تبلیغ کنید ، اداره اوقاف به سهم خود بصورت قرعه کشی از بین ۵ زوج که از ابتدای سال ۹۵ تا عید غدیر ازدواج کرده و مهریه شان ۱۱۰ سکه و کمتر از آن باشد هزینه سفر به مشهد مقدس را اهدا می کند.

    ایشان در پایان از زوج های دارای چنین شرایطی دعوت کرده با ارائه اصل شناسنامه و عقد نامه زوجین به اداره اوقاف واقع در خیابات نیما لاهیجان و یا با تماس با شماره تماس های ۰۱۳۴۲۲۲۰۴۴۴ و ۰۹۱۱۸۷۶۸۵۲۲ در این طرح شرکت کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=19951

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *