×

حجت الاسلام مهدی صدیق : در عزل و نصب ها دخالت نمی کنم

  • کد نوشته: 20592
  • ۱۳۹۶-۰۶-۱۱
  • 55 بازدید
  • ۰
  • با برگزاری مراسمی با تقدیر از زحمات یک‌ساله بازدار، حسینی اشکوری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لاهیجان شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، امام‌جمعه لاهیجان در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهر در دفتر امام جمعه اظهار کرد: با عملکرد خود باید کاری کنیم که […]

    حجت الاسلام مهدی صدیق : در عزل و نصب ها دخالت نمی کنم
  • با برگزاری مراسمی با تقدیر از زحمات یک‌ساله بازدار، حسینی اشکوری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لاهیجان شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، امام‌جمعه لاهیجان در مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه این شهر در دفتر امام جمعه اظهار کرد: با عملکرد خود باید کاری کنیم که مردم نسبت به وقف دلگرم شوند.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی صدیق بابیان اینکه برچسب نزنید، حیثیت افراد را زیر سؤال نبرید گفت: در کارهای عزل و نصب دخالت نمی‌کنم، اگر راهنمایی بخواهند انجام می‌دهم ولی اگر جایی حیثیت افراد زیر سؤال رود ورود می‌کنم.

    وی افزود: در لنگرود در طول سالی که بودم روسای زیادی را دیدم، در لنگرود هیچ‌کدام از روسای ادارات را به‌اندازه آقای بازدار پرتلاش ندیدم.

    امام‌جمعه لاهیجان گفت: رئیس جدید با همه تعامل داشته باشد و شأن روحانیت حفظ شود. به‌وقت ارزش بدهید و دل مردم را کسب کنید.

    رئیس جدید اوقاف لاهیجان نیز در این نشست بابیان اینکه تصمیم بنده اداره نبود و افتخار بنده است در دوران خدمت روسفید باشیم اظهار کرد: در رابطه با موقوفات و اجرای نیت واقفین جدی هستم، در بحث حفظ موقوفات جدی هستم ولی اهل تعامل که در تالش با شش امام‌جمعه رفیق بودیم.

    حامد حسینی اشکوری گفت: بیشترین تعامل را با فرمانداری در بقاع متبرکه و اوقاف داشتیم. شرق گیلانی هستم ولی ناآشنا به منطقه که برای این کار نیازمند یاری دوستان هستم.

    رئیس سابق اداره اوقاف لاهیجان و سیاهکل نیز اظهار کرد: از مدیرکل قبلی تقدیر می‌کنم که ایشان امانتی در اختیار بنده قراردادند و تقدیر از مدیرکل جدید که ارتباط ما به سال ۸۰ برمی‌گردد.

    حجت‌الاسلام مهدی بازدار افزود: امانتی که به دست بنده سپردند گزارش عملکرد به ایشان عرض کردم که امروز این امانت را به صاحبش تقدیم کردم.

    وی بابیان اینکه در اختیار نیرویی هستیم که منصوب به دستگاه ولایت است گفت: بیشترین کارهای فرهنگی در سال گذشته مربوط به لاهیجان است و کارهای عمرانی در امامزادگان انجام شد.

    بازدار با اشاره به اینکه نماینده محترم کمک‌کار بودند که در بازدیدها ما را همراهی کردند افزود: بیشترین وقف را در گیلان داشتیم؛ که ۹ وقف مربوط به دیلمان و پنج وقف برای لاهیجان و سیاهکل بودیم.

    وی بابیان اینکه تصور بیش فعالی ندارم و تصورم این است که وقت برای کار کردن کم است گفت: امیدوارم مردم لاهیجان و سیاهکل فرزند خود را ببخشند.

    در انتهای این مراسم حجت‌الاسلام حسینی اشکوری به‌عنوان رئیس جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان لاهیجان معرفی شد.

    حجت‌الاسلام بازدار تنها یک سال تصدی این پست را عهده‌دار بود/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20592

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *