×

حجت الاسلام والمسلمین بازدار: اداره اوقاف با کسی عهد اخوت نبسته است

  • کد نوشته: 17597
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۲
  • 180 بازدید
  • ۰
  • نشست خبری ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل حجت الاسلام مهدی بازدار ظهر دیروز در بقعه آقا سید جلیل (ع) روستای سطلسر دهستان لیل لاهیجان با حضور اصحاب رسانه برگزار گردید. به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری گیل و دیلم» در این نشست ابتدا حجت الاسلام والمسلمین بازدار فعالیت های اوقاف […]

    حجت الاسلام والمسلمین بازدار: اداره اوقاف با کسی عهد اخوت نبسته است
  • نشست خبری ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل حجت الاسلام مهدی بازدار ظهر دیروز در بقعه آقا سید جلیل (ع) روستای سطلسر دهستان لیل لاهیجان با حضور اصحاب رسانه برگزار گردید.

    به گزارش خبرنگار «پایگاه خبری گیل و دیلم» در این نشست ابتدا حجت الاسلام والمسلمین بازدار فعالیت های اوقاف و امور خیریه را در دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل را به این شرح بیان داشت: استقبال از کاروان خادمین حضرت معصومه( برای اولین بار دردو شهرستاها) ، برگزاری همایش استانی تجلیل از امامزادگان در بقعه برفجان سیاهکل برای اولین بار، طرح بصیرت عاشورایی در ۵۷ امامزاده ، همایش لبیک یا حسین، در بقعه میرشمس الدین لاهیجان، اجرای امینانه نیت واقفین خیراندیش، کمک بیش از ۲ میلیارد ریال به نیازمندان و خرید دستگاهی به ارزش ۲۳ میلیون تومان برای بیمارستان ۲۲ ابان لاهیجان ، طرح ارامش بهاری سال ۹۶ ، برگزاری جشن های رجب و شعبان و تشکیل انجمن ۷ گانه یاوران وقف بخشی از فعالیت های این اداره بود.

    *ثبت وقف اشتراکی و تخصصی قرآنی

    حجت السلام بازدار از ثبت وقف اشتراکی و تخصصی قرآنی بزودی با همکاری انجمن یاوران وقف قرآنی خبر داد و گفت: امروزه خوشبختانه از لحاظ فعالیت عمرانی هیات امناها همچون همین بقعه که با نذورات و کمک خیرین محلی بازسازی و ساخته شده اند و جلوتر از برنامه های عمرانی خود هستیم.

    *شهید بهشتی در زمان حیات تهمت های زیادی شنید ولی از راه خود دور نشد

    ایشان در ادامه ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و از روسای دادگستری و دادستان های دو شهرستان از حمایت های این عزیزان برای استیفای حقوق موقوفات تشکر ویژه ای داشتند و خاطرنشان کردند: شهید بهشتی در زمان حیات تهمت های زیادی شنید ولی از راه خود دور نشد و پس از مرگش امام امت در موردش فرمودند که بهشتی یک امت بود و جایگاه والا ایشان را برای مردم مشخص کردند .

    *اداره اوقاف با کسی عهد اخوت نبسته است

    وی با اشاره به سخن شهید بهشتی که ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت گفت: مجموعه اوقاف این سخن را سرلوحه کارهای خود قرار داده و با کسی عهد اخوت نبسته است و برای پاسداشت موقوفات و حق و حقوق موقوفات از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و تحت هیچ عنوانی سفارش نمی پذیرم و نه بلدم سفارش پذیرنده را تحویل بگیرم و سفارش در حضور قانون معنایی ندارد.

    مهدی بازدار در پایان نیازهای وقف دو شهرستان را در زمینه های قرآنی ، تحقیق و پژوهش ، تهیه جهیزیه و امور فرهنگی بیان داشت.

    در ادامه این جلسه هریک از اصحاب رسانه به بیان نکات و پرسش های خود پرداختند و حجت السلام بازدار به سوالات پاسخ دادند.

    در پایان این نشست از برخی از اصحاب رسانه که با اهدا لوح سپاس و هدایا تقدیر و تشکر شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17597

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *