×

حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی: رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی اخیر خود گفته ملت ایران با امضای برجام به‌جای تشکر جسور شده و باید مقابل این ملت بایستیم.

  • کد نوشته: 14973
  • ۱۳۹۶-۰۱-۲۵
  • 76 بازدید
  • ۰
  • ‍حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی اخیر خود گفته ملت ایران با امضای برجام به‌جای تشکر جسور شده و باید مقابل این ملت بایستیم. وی افزود: هر چند سخن ایشان از نظر دیپلماسی برای ما ارزشی ندارد و همه می‌دانند ایران […]

    حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی: رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی اخیر خود گفته ملت ایران با امضای برجام به‌جای تشکر جسور شده و باید مقابل این ملت بایستیم.
  • ‍حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی اخیر خود گفته ملت ایران با امضای برجام به‌جای تشکر جسور شده و باید مقابل این ملت بایستیم.

    وی افزود: هر چند سخن ایشان از نظر دیپلماسی برای ما ارزشی ندارد و همه می‌دانند ایران جسور نشده اما ایشان بداند ملت بزرگ ایران با تمام قدرت در مقابل همه جسارت‌های آمریکا می‌ایستد و از این شعارش هم قدمی عقب نشینی نخواهد کرد.

    خطیب جمعه رودسر تصریح کرد: ایران اسلامی بدون سلاح هسته‌ای و با سلاح الله اکبر راه حمایت از محرومان، مستضعفان و محور مقاومت را در پیش گرفته و از این راه خود نیز بر نمی‌گردد.

    امام جمعه شهرستان رودسر با اشاره به در پیش بودن ۲۹ فروردین روز ارتش و روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران که روزی همه چیزش در اختیار آمریکایی‌ها بود گوش به فرمان ولایت با تمام توان آماده دفاع از کشور است.

    وی افزود: ارتش که روزی همه چیز آن وارداتی بود امروز انواع کشتی، ناو، سلاح، هواپیما و دیگر ملزومات خود را با اتکا به توان داخلی می‌سازد ضمن اینکه تقدیم ۴۸ هزار شهید از افتخارات این نیروی عظیم نظامی است.

    روحانی با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در رودسر بیان کرد: ضمن قبولی طاعات و عبادات معتکفین از زحمات نیروهای پشتیبانی اعتکاف بویژه سازمان تبلیغات و هیئت امناء دو مسجد برگزار کننده تقدیر می‌کنیم.

    امام جمعه رودسر ساخت مصلی شهر رودسر را مورد توجه قرار داد و گفت: موانعی سر راه ساخت مصلی نماز جمعه رودسر وجود دارد که موجب توقف ساخت آن شده و اگر این موانع برطرف شد کار ساخت آن آغاز می شود وگرنه موانع موجود را با مردم در میان خواهم گذاشت.

    وی با اشاره به روند خوب آمادگی شهرستان و تلاش دستگاه‌های اجرایی جهت برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات ۲۹ اردیبهشت در شهرستان گفت: هم رئیس جمهور منتخب و هم اعضای شوراها که در انتخابات پیش رو انتخاب می‌شوند باید شعار سال مقام معظم رهبری را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14973

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *