×

حجم خرابی های سیل اشکورات گسترده است

  • کد نوشته: 32849
  • ۱۳۹۷-۰۳-۲۹
  • 131 بازدید
  • ۰
  • سرپرست فرمانداری رودسر برآوردهای اولیه از میزان خسارت را ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی وارسته ، حجم خرابی‌ها، خسارت ها و آسیب‌دیدگی ها ناشی از وقوع سیل به زیر ساختهای روستای کاکرود لات در منطقه اشکورات رحیم آباد این شهرستان را در سطح وسیع و گسترده اعلام […]

    حجم خرابی های سیل اشکورات گسترده است
  • سرپرست فرمانداری رودسر برآوردهای اولیه از میزان خسارت را ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، علی وارسته ، حجم خرابی‌ها، خسارت ها و آسیب‌دیدگی ها ناشی از وقوع سیل به زیر ساختهای روستای کاکرود لات در منطقه اشکورات رحیم آباد این شهرستان را در سطح وسیع و گسترده اعلام کرد .

    وی برآوردهای اولیه از میزان خسارت را ۱۵ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: در بررسی دقیق تر میزان خسارت وارده اعلام خواهد شد .

    وارسته با بیان اینکه بارش سیل آسا و ویرانگر جمعه گذشته در منطقه کاکرود لات اشکور باعث تخریب ۴ واحد مسکونی و نیز سقوط چندین دستگاه خودرو که در حاشیه رودخانه ها پارک شده بود،ادامه داد: در نتیجه این حادثه سه تن از اعضای یک خانواده به همراه یک پیمانکار شرکت در حادثه تخریب واحدهای مسکونی ناپدید شدند .

    به گفته وارسته با گذشت حدود چهار روز از وقوع سیل و تلاشهای صورت گرفته و استقرار تیم تجسسی پلیس هنوز از سرنوشت اجساد خبری در دست نیست .

    سرپرست فرمانداری رودسر با بیان اینکه وقوع این سیل در ۵۰ سال اخیر در منطقه بی سابقه بوده اظهار کرد : سیل باعث قطع راههای ارتباطی ۶۰الی ۷۰ روستای بالادست اشکورات شده است.

    فرماندار رودسر در ادامه از عزم و اهتمام همه جانبه برای ایجاد راههای دسترسی برای کمک به روستائیان مناطق بالا دست اشکور از مسیر لسبو- زبران خبر داد .

    وارسته در بخش دیگری از سخنان خود حضور آیت ا… حسینی اشکوری عضو مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان را مایه قوت قلب و کاهش آلام و دردهای مردم منطقه عنوان کرد و گفت: بی تردید این حضور می‌تواند عزم و اراده مسئولان را در ارائه خدمات رسانی بهتر به مردم مضاعف تر سازد .

    وی در خاتمه سخنان خود هرگونه ارائه گزارش و انعکاس خبر در رسانه ها در ارتباط با  این حادثه تنها از طریق رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان میسر دانست .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=32849

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *