×

حریق بیمارستان رازی رشت با تلاش ۶۴ نیروی آتش‌نشانی این شهر مهار شد.

  • کد نوشته: 10512
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۳
  • 66 بازدید
  • ۰
  • بامداد امروز حریق بیمارستان رازی رشت بار دیگر آتش‌نشانان جان بر کف را بر صحنه حاضر کرد و در اسرع وقت ۶۴ نیروی آتش‌نشان وارد عمل شده و آتش را مهار کردند. معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت در جریان مهار آتش‌سوزی مذکور اظهار کرد: آتش‌سوزی در یکی از ساختمان‌های بیمارستان رازی به مساحت […]

    حریق بیمارستان رازی رشت با تلاش ۶۴ نیروی آتش‌نشانی این شهر مهار شد.
  • بامداد امروز حریق بیمارستان رازی رشت بار دیگر آتش‌نشانان جان بر کف را بر صحنه حاضر کرد و در اسرع وقت ۶۴ نیروی آتش‌نشان وارد عمل شده و آتش را مهار کردند.

    معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت در جریان مهار آتش‌سوزی مذکور اظهار کرد: آتش‌سوزی در یکی از ساختمان‌های بیمارستان رازی به مساحت حدود۳۰۰ متر اتفاق افتاد که از دو جهت قابل گسترش بود.

     شهرام مومنی با اشاره به اینکه این آتش‌سوزی به ساختمان سنگ‌شکن بیمارستان رازی رشت که در تیر ماه سال جاری طعمه آتش سوزی شده بود و نیز به ساختمان بخش دیالیز متصل بود، گفت: محل آتش‌سوزی یکی از ساختمان‌های اداری بیمارستان بود که با حضور به‌موقع آتش‌نشانان و محاصره حریق از چند جبهه آتش تحت کنترل قرار گرفت و با تلاش نفس‌گیر آتش‌نشانان در همان ساختمان مهار و اطفا شد و به هیچ کس آسیب جانی نرسید.

    وی با تصریح بر اینکه نخستین نیروهای اعزامی در مدت کمتر از دو دقیقه از ایستگاه ۵ آتش‌نشانی به محل حادثه رسیدند، یادآور شد: با توجه به مشاهده دود و شعله سرکش آتش از سوی مرکز فرماندهی اعلام وضعیت فوق‌العاده شد و برای کنترل و اطفای این آتش‌سوزی ۶۴ آتش‌نشان به همراه افسران ارشد در محل حادثه حضور یافتند و توانستند در مدت کوتاهی آتش را مهار کرده و کنترل کنند.

    معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، اعلام گزارش نهایی حادثه و دلیل اصلی آتش‌سوزی بیمارستان رازی رشت را پس از بررسی نهایی عنوان کرد./فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10512

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *