×

حسنی: تروریست‌ها امروز وحدت و همدلی ما را هدف قرار دادند

  • کد نوشته: 16658
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۹
  • 77 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رشت در مجلس گفت: می‌توان گفت که تروریست‌ها امروز وحدت و همدلی و مردم سالاری دینی ما را هدف قرار دادند اما آنها نمی‌دانند که صفوف وحدت و همدلی ما را هیچ قدرتی نمی‌تواند بر هم بزند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمدصادق حسنی، نماینده مردم رشت در پی حادثه […]

    حسنی: تروریست‌ها امروز وحدت و همدلی ما را هدف قرار دادند
  • نماینده مردم رشت در مجلس گفت: می‌توان گفت که تروریست‌ها امروز وحدت و همدلی و مردم سالاری دینی ما را هدف قرار دادند اما آنها نمی‌دانند که صفوف وحدت و همدلی ما را هیچ قدرتی نمی‌تواند بر هم بزند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» دکتر محمدصادق حسنی، نماینده مردم رشت در پی حادثه تروریستی تیراندازی در تهران، اظهار کرد: حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که چند روز بیشتر از سالگرد رحلتشان نمی‌گذرد. آرامگاه فردی است که نماد وحدت و انسجام نیروهای انقلاب بود و همچنین مجلس شورای اسلامی نماد مردم سالاری دینی که عصاره خواست ملت و خانه ملت است مورد حمله تروریستی قرار گرفت.

    وی افزود: می‌توان گفت که تروریست‌ها امروز وحدت و همدلی و مردم سالاری دینی ما را هدف قرار دادند اما این بار به صورت رذیلانه، آنها نمی‌دانند که صفوف وحدت و همدلی ما را هیچ قدرتی نمی‌تواند بر هم بزند.

    نماینده مردم رشت شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان را به پیشگاه مردم سرافراز ایران اسلامی و خانواده و دوستان آن عزیزان تسلیت گفت و بیان کرد: خون شهدا ما را مصمم به ادامه مسیر می‌کند و دعای آنان بدرقه راه ملت ایران است. ما ذره‌ای تردید و ترس بر دل و جان خویش راه نخواهیم داد و پاسخ کوبنده‌ای به تروریست‌ها و حامیان آنان خواهیم داد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16658

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *