×

حسنی خبر داد: ضرورت خروج شهرداری رشت از بحث روزمرگی

  • کد نوشته: 33734
  • ۱۳۹۷-۰۴-۲۳
  • 88 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر ضرورت خروج شهرداری از بحث روزمرگی یادآور شد: امروز با تخصیص ردیف و اعتبار قصد داریم با اولویت دهیاران آب بندان ها را در زمینه توسعه گردشگری به سرمایه گذاران واگذار کنیم. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، نماینده مردم رشت در خانه ملت با اشاره به […]

    حسنی خبر داد: ضرورت خروج شهرداری رشت از بحث روزمرگی
  • نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر ضرورت خروج شهرداری از بحث روزمرگی یادآور شد: امروز با تخصیص ردیف و اعتبار قصد داریم با اولویت دهیاران آب بندان ها را در زمینه توسعه گردشگری به سرمایه گذاران واگذار کنیم.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، نماینده مردم رشت در خانه ملت با اشاره به آب گیری آب بندان سد منجیل در سال ۴۷ گفت: شهر رشت در سالهای قبل ۲۰ هزار هکتار آب بندان داشت، اما اکنون این وسعت به ۸ هزار هکتار رسید.

    وی با تاکید بر ضرورت خروج شهرداری از بحث روزمرگی یادآور شد: امروز با تخصیص ردیف و اعتبار قصد داریم با اولویت دهیاران آب بندان ها را در زمینه توسعه گردشگری به سرمایه گذاران واگذار کنیم.

    نماینده مردم رشت در مجلس اذعان داشت: در بحث تالاب ها باید به گونه ای عمل کرد تا هر مسافری که به شهر ورود می کند با رضایت قلبی و طیب خاطر اصرار به بازدید از تالاب عینک داشته باشد.

    حسنی با تاکید بر ضرورت ریسک پذیری شهرداری گفت: همیشه و هر ساله در خصوص دو رودخانه بحث و جلسه برگزار می شود. اما از آن جایی که دو رودخانه بسیار مهم تر از تالاب هاست، پس شهرداری باید با یک ریسک بزرگ وارد عمل شود.

    منبع: ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33734

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *