×

حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان به دنبال قطعی برق | رییس بیمارستان برکنار شد

  • کد نوشته: 104522
  • ۱۴۰۳-۰۵-۰۶
  • 91 بازدید
  • ۰
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دنبال قطعی برق در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان به سرعت با حضور در محل به صورت میدانی به بررسی مشکل و مدیریت وضعیت این مرکز درمانی پرداخت....
    حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان به دنبال قطعی برق | رییس بیمارستان برکنار شد
  • به گزارش گیل و دیلم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(گیل وب‌دا)؛ دکتر محمدتقی آشوبی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دنبال قطعی برق در بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان به سرعت با حضور در محل به صورت میدانی به بررسی مشکل و مدیریت وضعیت این مرکز درمانی پرداخت.

    دکتر آشوبی در مصاحبه‌ای با نماینده صداوسیمای مرکز استان گیلان در لاهیجان گفت: صبح امروز ۶ مردادماه ۱۴۰۳، برق بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان قطع و بلافاصله کمیته بحران در شهرستان و مرکز استان تشکیل شد و فرماندار و نمایندگان دیگر ادارات شهرستان در بیمارستان مستقر شدند.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به هماهنگی‌های لازم با مدیر کل برق استان ادامه داد: به منظور جلوگیری از هرگونه اتفاق احتمالی برای بیماران، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و هشت دستگاه آمبولانس به بیمارستان دکتر پیروز اعزام شد. در همین حین به دو بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه و شهید حسین‌پور لنگرود به منظور افزایش ظرفیت تخت‌های آی‌سی‌یو و سی‌سی‌یو خود برای انتقال احتمالی بیماران اطلاع و آماده باش داده شد. به بیمارستان شفا و میلاد لاهیجان نیز آماده باش کامل داده شد که در صورت نیاز بیماران به آن‌جا نیز منتقل شوند.

    دکتر آشوبی در همین راستا ادامه داد: خوشبختانه باتوجه به اقدامات به موقعی که در فرمانداری لاهیجان انجام شد، نهایتاً برق بیمارستان وصل شد و هیچ‌گونه اتفاقی در بیمارستان رخ نداد و اوضاع کاملا تحت کنترل است.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به این موضوع که وی، شخصا با حاضر شدن در دو بخش سی‌سی‌یو و آی‌سی‌یو وضعیت بالینی تمامی بیماران را مورد بررسی قرار داد، تاکید کرد: وضعیت همه بیماران طبیعی و نرمال بود ولی با این وجود همکارانی از مرکز استان شامل متخصصین طب اورژانس و بیهوشی را اضافه‌تر مستقر کردیم که چند ساعتی در بیمارستان حضور داشته باشند تا کاملا از عادی بودن شرایط اطمینان حاصل کنیم و بتوانیم خدمات درمانی مناسبی را به بیماران ارائه دهیم.

    دکتر آشوبی در پایان خاطرنشان کردند: متاسفانه با اینکه بیمارستان دارای ژنراتور است ولی به دلیل مشکل فنی از مدار خارج و در حال حاضر به دنبال جایگزینی ژنراتور دیگری هستیم.

    به گزارش خبرنگار گیل و دیلم ، در حاشیه این اتفاق و به دستور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، رییس بیمارستان پیروز لاهیجان به دلیل عدم پاسخگویی و در دسترس نبودن از مسئولیت خود برکنار شد.

     

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=104522

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *