×

حمایت اینستاگرامی علوی از ذاکری؛ پرچم جوان های رشتی بالاست حتی اگر لشگر پیرمردها باورش نکنند/ برای افتخار رشت می جنگیم

  • کد نوشته: 34474
  • ۱۳۹۷-۰۵-۱۲
  • 178 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،در پی مطرح شدن شایعاتی مبنی بر اخراج بهراد ذاکری از جریان اصلاحات در صورت عدم همراهی با برخی آقایان، این عضو شورای اسلامی شهر رشت در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان داد. ذاکری در اینستاگرام خود نوشت: شنیده ام که برخی گفته اند اگر با آنها هماهنگ نباشم […]

    حمایت اینستاگرامی علوی از ذاکری؛ پرچم جوان های رشتی بالاست حتی اگر لشگر پیرمردها باورش نکنند/ برای افتخار رشت می جنگیم
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،در پی مطرح شدن شایعاتی مبنی بر اخراج بهراد ذاکری از جریان اصلاحات در صورت عدم همراهی با برخی آقایان، این عضو شورای اسلامی شهر رشت در صفحه اینستاگرام خود واکنش نشان داد.

    ذاکری در اینستاگرام خود نوشت: شنیده ام که برخی گفته اند اگر با آنها هماهنگ نباشم حکم به اخراج من از جریان اصلاح طلبی می دهند. خطاب به آقایان عرض می کنم: اصلاح طلبی بدون در نظر گرفتن منافع مردم همان منفعت طلبی ست. اسمها پیشکشتان. با افتخار اصلاح طلب بودم،هستم و می مانم…
    گر در همه شهر یک سر نیشترست
    در پای کسی رود که درویش ترست
    با این همه راستی که میزان دارد
    میلش طرفی بود که آن بیشترست

    اما تنها چند ساعت پس از این اتفاق امیر حسین علوی رئیس جوان شورای اسلامی شهر رشت نیز با انتشار پستی جالب در صفحه اینستاگرام خود به حمایت قاطع از بهراد ذاکری و جوانان پرداخت.

    علوی در این پست صمیمانه نوشت: 

    بهراد رو مرد میدان های سخت میبینم. پرچم جوانهای رشتی بالاست حتی اگر لشگر پیرمردها باورش نکنن. می جنگیم برای افتخار رشت عزیز مثل همون جوانهایی که با دادن خونشان افتخار این سرزمین شدن.خدایا کمک کن که شرمنده تو و شهدا و مردم این سرزمین نشیم. آمین.

    توضیح: احترام همه بزرگترها برای من واجبه و تا اینجا هم با کمک آنهاجلو اومدیم اما اعتقاد دارم آنها هم باید به جوانان اعتماد بیشتری داشته باشن. 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=34474

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *