×

حمله لندن؛ حال ۲۱ زخمی وخیم است

  • کد نوشته: 16527
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۴
  • 161 بازدید
  • ۰
  • مقام‌های بهداشتی و درمانی بریتانیا اعلام کرده‌اند که حال ۲۱ نفر از مجروحان حمله شنبه شب ۱۳ خرداد وخیم است. بنا بر اعلام پلیس در حمله افراد مسلح به چاقو به رهگذاران در محله‌هایی در مرکز لندن تا کنون ۷ نفر کشته و ۴۸ نفر زخمی شده‌اند. ترزا می، نخست وزیر بریتانیا بعد از ظهر […]

    حمله لندن؛ حال ۲۱ زخمی وخیم است
  • مقام‌های بهداشتی و درمانی بریتانیا اعلام کرده‌اند که حال ۲۱ نفر از مجروحان حمله شنبه شب ۱۳ خرداد وخیم است. بنا بر اعلام پلیس در حمله افراد مسلح به چاقو به رهگذاران در محله‌هایی در مرکز لندن تا کنون ۷ نفر کشته و ۴۸ نفر زخمی شده‌اند.

    ترزا می، نخست وزیر بریتانیا بعد از ظهر روز یکشنبه از تعدادی از کسانی که در این حمله زخمی شده بودند در بیمارستان عیادت کرد. خانم می ساعاتی پیش از آن در پایان جلسه اضطراری کابینه  اعلام کرد که کشورش با روند و شیوه جدیدی از تهدیدهای تروریستی مواجه است. به گفته ترزا می، سه حادثه اخیر لندن و منچستر از نظر سازمانی به هم مرتبط نبوده اما یک “ایدئولوژی شیطانی” هر سه حمله را به هم ربط می‌دهد. او این “ایدئولوژی افراطی” را “تفسیری انحرافی” از اسلام و حقیقت عنوان کرد و از مردم کشورش خواست که برای مقابله با آن متحد شوند. خانم می گفت که دیگر تحمل بریتانیا تمام شده و این روند باید متوقف شود.

     

     

    بر اساس تازه‌ترین اطلاعیه دفتر نخست‌وزیر، ۴۸ نفر در مجموع در بیمارستان هستند که حال بعضی از آنان وخیم است. ۱۲ نفر هم در رابطه با این حمله در شرق لندن دستگیر شده‌اند.

    حادثه حمله به عابران در لاندن بریج و بارو مارکت در نیمه شب شنبه سوم ژوئن، دست‌کم هفت کشته بر جا گذاشته و سه مهاجم مظنون کشته شده‌اند . خانم می گفت که این سه نفر همراه خود جلیقه به‌ظاهر انفجاری داشتند.

     

     

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16527

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *