×

حمیدرضا منصوری: تیم سپیدرود سال ۶۱ رویایی ترین تیم تاریخ این باشگاه بود

  • کد نوشته: 16517
  • ۱۳۹۶-۰۳-۱۴
  • 136 بازدید
  • ۰
  • بهترین گلزن تاریخ باشگاه سپیدرود رشت گفت: تیم سپیدرود سال ۶۱ رویایی ترین تیم تاریخ این باشگاه بود و آن سال تیم ما همه تیم ها را مغلوب کرد و قهرمان شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، حمیدرضا منصوری پیشکسوت و بهترین گلزن سپیدرود در برنامه چای سرد رادیو گیلان گفت: گلهای زیادی […]

    حمیدرضا منصوری: تیم سپیدرود سال ۶۱ رویایی ترین تیم تاریخ این باشگاه بود
  • بهترین گلزن تاریخ باشگاه سپیدرود رشت گفت: تیم سپیدرود سال ۶۱ رویایی ترین تیم تاریخ این باشگاه بود و آن سال تیم ما همه تیم ها را مغلوب کرد و قهرمان شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، حمیدرضا منصوری پیشکسوت و بهترین گلزن سپیدرود در برنامه چای سرد رادیو گیلان گفت: گلهای زیادی به ثمر رساندم اما به خاطر ۲ گل فراموش نشدنی به احمدرضاعابدزاده آن هم ظرف مدت ۲۰ دقیقه مشهور شدم و همه مردم آن دو گل را به یاد دارند.

    وی با اشاره به اینکه بلافاصله بعد از آن ۲ گل ، عابدزاده مرا مصدوم کرد، گفت: عابدزاده چندی پیش اعتراف کرد که عمداً مرا مصدوم کرد و از من معذرت خواست و اعلام کرد که اگر تو را مصدوم نمی کردم تا آخر بازی دردسر بیشتری درست می کردی.

    بهترین گلزن تاریخ باشگاه سپیدرود رشت گفت: تیم سپیدرود سال ۶۱ رویایی ترین تیم تاریخ این باشگاه بود و آن سال تیم ما همه تیم ها را مغلوب کرد و قهرمان شد.

    منصوری با اشاره باینکه در آن دوره شهرستانی ها در تیم ملی فوتبال جایی نداشتند گفت : ۳ بار به تیم ملی دعوت شد و هر ۳ بار شب اعزام خط خوردم چرا که آن وقت شهرستانی ها بی پشت و پناه بودند.

    وی افزود: به واسطه ادیب قدس از دوستان خوبم که در لیگ حرفه ای ترکیه بازی می کرد نزدیک بود لژیونر شوم اما خودم پیگیری نکردم و این اتفاق نیفتاد.

    این پیشکسوت و مربی باشگاه سپیدرود گفت: علی نظرمحمدی هوش و استعدادش را اثبات کرده و همه باید به او کمک کنند.

    منصوری افزود: تیم سپیدرود در راه لیگ برتر مشکلاتی دارد که باید این مشکلات با حمایت بیش از پیش مسئولان برطرف شود.

    به گزارش گیل و دیلم، برنامه چای سرد رادیو گیلان را کامران جعفری تهیه می کند،گوینده این برنامه مریم واحد است و عفت جمالی پور صدا برداری و میکس این برنامه را بر عهده دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16517

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *