×

حکم پسرم را نشان دهید سکه بگیرید

  • کد نوشته: 21270
  • ۱۳۹۶-۰۶-۲۱
  • 55 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» بعد از ماجرای افشای سمت ها و پست هایی که فرزندان مسئولین کشور آن را دریافت کرده اند این‌بار نوبت به فرزند مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مجلس، یعنی کمیل لاهوتی رسید. هرچند پیش‌تر هم ادعا شده بود به غیر از کمیل، فریبرز لاهوتی شهردار کومله، حسین لاهوتی شهردار […]

    حکم پسرم را نشان دهید سکه بگیرید
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» بعد از ماجرای افشای سمت ها و پست هایی که فرزندان مسئولین کشور آن را دریافت کرده اند این‌بار نوبت به فرزند مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مجلس، یعنی کمیل لاهوتی رسید.

    هرچند پیش‌تر هم ادعا شده بود به غیر از کمیل، فریبرز لاهوتی شهردار کومله، حسین لاهوتی شهردار کلاچای جمشید لاهوتی رئیس آموزش و پرورش لنگرود و فرهاد لاهوتی مشاور فرماندار لنگرود شده بودند.

    در موج منفی که نسبت به فرزندان مسئولین ایجاد شده است اعلام شد که کمیل لاهوتی فرزند نماینده لنگرود نیز به سمت شهرداری چمخاله دست یافته است این در حالی بود که پیش‌تر پدر او یعنی مهرداد لاهوتی این موضوع را تکذیب کرده بود اما در برخی از سایت ها اعلام شد علیرغم تکذیب پدر، پسر ردای شهرداری برتن کرده است.

    برای روشن شدن این موضوع از شخص مهرداد لاهوتی دراینباره پرسیدیم. وی که به شدت از ادامه این جو ناراضی است با اعلام اینکه اصلا حوصله و علاقه ای به صحبت‌کردن در این‌ باره ندارد به آفتاب یزد گفت: “شما هر حکمی در زمینه دریافت سمت یا پستی پیرامون پسر من دیدید آن را به من نشان دهید من خودم به شما یک سکه می دهم ” این تنها جمله‌ای بود که مهرداد لاهوتی پیش از قطع کردن تلفن به ما گفت/روزنامه آفتاب یزد

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=21270

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *