×

خانه‌های جوان در استان گیلان ساماندهی می‌شود

  • کد نوشته: 29837
  • ۱۳۹۶-۱۲-۱۷
  • 159 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه ۲ خانه جوان در رشت و فومن راه‌اندازی شده است گفت: خانه‌های جوان در استان گیلان با اعتبار ۴ میلیارد تومانی ساماندهی می‌شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مسعود رهنما صبح امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان در سالن اجتماعات استانداری گیلان در […]

    خانه‌های جوان در استان گیلان ساماندهی می‌شود
  • مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه ۲ خانه جوان در رشت و فومن راه‌اندازی شده است گفت: خانه‌های جوان در استان گیلان با اعتبار ۴ میلیارد تومانی ساماندهی می‌شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مسعود رهنما صبح امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان در سالن اجتماعات استانداری گیلان در رشت اظهار داشت: تعداد برگزاری جلسات ساماندهی جوانان در استان گیلان در مقایسه با سال‌گذشته کاهش یافته است.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه با وجود کاهش تعداد جلسات ساماندهی امور جوانان در گیلان این استان در ارزیابی عملکرد وزارت ورزش و جوانان از استان‌های مطرح کشور است گفت: استان گیلان در حوزه ورزش‌های همگانی در وضعیت مطلوبی به‌سر می‌برد.

    رهنما با تاکید بر ضرورت توجه سازمان‌ها و ادارات به امور جوانان و ورزش در استان گیلان خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریتی استان گیلان در حال حاضر از جوان‌ستیزی و جوان‌گریزی فاصله معنا‌داری گرفته است.

    وی با اشاره به اینکه سمن‌های موجود در اداره‌کل ورزش و جوانان گیلان در حوزه مشارکت‌های اجتماعی جوانان و سازمان‌های مردم‌نهاد از ۲۳ سمن به ۷۸ سمن رسیده است افزود: ۶ مرکز تخصصی مشاوره پیش از ازدواج از سوی سازمان ورزش و جوانان در استان گیلان راه‌اندازی شده است.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از تشکیل ستاد ساماندهی جوانان در بیش از ۵ شهرستان استان گیلان خبر داد و اظهار داشت: تشکیل ستاد ساماندهی جوانان در شهرستان‌ها از اهداف و اولویت‌های این اداره‌کل در استان گیلان است.

    رهنما از راه‌اندازی ۲ خانه جوان در شهر رشت و فومن خبر داد و با بیان اینکه به‌منظور راه‌اندازی خانه‌های جوان در استان گیلان ۴ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است بیان کرد: در حال حاضر ۲ میلیارد تومان از اعتبارات راه‌اندازی خانه جوان در استان گیلان جذب شده است.

    وی با اشاره به اینکه توجه به استفاده از ظرفیت جوانان و جوان‌گرایی در اداره‌کل ورزش جوانان استان گیلان به‌درستی دنبال می‌شود ابراز داشت: استفاده از ظرفیت بانوان در سمت‌های مدیریتی در این اداره‌کل به‌طور ویژه مد نظر است.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با تاکید بر اینکه مقدمات استخدام ۱۲ ورزشکار در این اداره کل برای نخستین بار در استان گیلان در دستور کار است خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک استخدام ۱۲ ورزشکار در اداره‌کل ورزش و جوانان استان گیلان محقق می‌شود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=29837

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *