×

خروجی مدیریت شهری باید تکریم شهروندان باشد

  • کد نوشته: 24492
  • ۱۳۹۶-۰۸-۰۹
  • 129 بازدید
  • ۰
  • فرماندار شهرستان رشت گفت: خروجی مدیریت شهری باید تکریم شهروندان باشد و آسایش و آرامش را برای شهروندان به دنبال داشته باشد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سیروس شفقی در مراسم تودیع و معارفه شهردار خمام با بیان اینکه عمران و آبادانی شهر نتیجه تلاش مسئولان و همکاری شهروندان است، گفت: مهم ترین اولویت […]

    خروجی مدیریت شهری باید تکریم شهروندان باشد
  • فرماندار شهرستان رشت گفت: خروجی مدیریت شهری باید تکریم شهروندان باشد و آسایش و آرامش را برای شهروندان به دنبال داشته باشد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» سیروس شفقی در مراسم تودیع و معارفه شهردار خمام با بیان اینکه عمران و آبادانی شهر نتیجه تلاش مسئولان و همکاری شهروندان است، گفت: مهم ترین اولویت شهردار جدید باید اتمام پروژه های نیمه تمام باشد.

    فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اقدامات خوب شهرداری خمام، افزود: این حرکت روبه جلو در دوران شهردار جدید نیز باید با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

    وی تصریح کرد: خروجی مدیریت شهری باید تکریم شهروندان باشد و آسایش و آرامش را برای شهروندان به دنبال داشته باشد.

    شفقی با بیان اینکه بیش‌ از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۹۶ برای شهرداری خمام اختصاص یافته است، گفت: سعی می‌کنیم حمایت‌های خود را بیشتر نماییم و کمک حال شهرداری خمام باشیم، چراکه دولت وظیفه دارد زیرساخت‌های لازم را برای شهرستان‌ها، بخش‌ها، شهرها و روستاها فراهم نماید.

    وی ادامه داد: شهردار جدید خمام باید برنامه‌های مطالعه شده و مدون داشته باشد تا بتواند به درستی مطالبات شهروندان را عملی کند.

    شفقی افزود: ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بخش خمام و ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان اعتبار برای شهرداری خمام در سالجاری اختصاص یافته است که این اعتبار نسبت به سال گذشته ۲ برابر گردیده و امیدواریم با تخصیص‌های مناسب و فعالیت و نظارت مطلوب گام‌های موثری برای توسعه بخش خمام برداشته شود.

    فرماندار شهرستان رشت خاطرنشان کرد: به واسطه توانمندی‌هایی که در خمام مشاهده می‌کنیم در کنار شهرداری و شورای شهر خواهیم بود تا بتوانیم با کمک یکدیگر نسبت به رفع مشکلات گام برداریم.

    در پایان فرماندار شهرستان رشت از زحمات علیرضا پورهادی، شهردار اسبق خمام و ابراهیم رنجبر، سرپرست شهرداری خمام تجلیل کرد و برای موسی فکور شهردار جدید خمام آرزو موفقیت نمود و گفت: امیدوارم از تجارب علیرضا پورهادی استفاده شود و وی کمک حال شهردار جدید باشد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=24492

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *