×

خروج تدریجی سامانه ناپایدار جوی در گیلان از امروز

  • کد نوشته: 27248
  • ۱۳۹۶-۱۰-۱۳
  • 145 بازدید
  • ۰
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از خروج تدریجی سامانه ناپایدار جوی و کاهش ابر در استان از امروز (چهارشنبه) خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده خروج تدریجی سامانه ناپایدار از منطقه است که بر این اساس استقرار جوی […]

    خروج تدریجی سامانه ناپایدار جوی در گیلان از امروز
  • سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از خروج تدریجی سامانه ناپایدار جوی و کاهش ابر در استان از امروز (چهارشنبه) خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده خروج تدریجی سامانه ناپایدار از منطقه است که بر این اساس استقرار جوی پایدار و روند کاهش ابر مورد انتظار است.
    وی ادامه داد: طی پنجشنبه و جمعه ضمن افزایش نسبی دما، احتمال مه صبگاهی پیش بینی می شود.
    غلامی آسمان امروز گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری، بعضی نقاط افزایش ابر عنوان و برای فردا (پنجشنبه) نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، احتمال مه صبحگاهی، افزایش نسبی دما، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.
    وی افزود: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با ۱۵ درجه مربوط به بندرکیاشهر و کمینه دما با یک درجه مربوط به ماسوله ثبت شده است.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه و کمینه دمای رشت طی شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب ۱۳ و هشت درجه ذکر کرد.
    به گفته غلامی، بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته مربوط به رودسر با ۲۶ میلیمتر و پس از آن لاهیجان با ۱۳ میلیمتر بوده است/ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=27248

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *