×

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان خبر داد ؛
خسارت باران به زمین‌های کشاورزان گیلان

  • کد نوشته: 104572
  • ۱۴۰۳-۰۵-۰۸
  • 25 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل مدیریت بحران گیلان، از ثبت بارش ۱۵۹ میلیمتری در ایستگاه امامزاده اسحاق طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و افزود: در دو ایستگاه آستارا و انزلی نیز به ترتیب ۱۱۸.۳ و ۹۳ میلیمتر باران باریده است که در پی بارش‌ها ابنیه عمرانی خسارت ندیده‌اند، فقط با خسارت در بخش کشاورزی مواجه هستیم....
    خسارت باران به زمین‌های کشاورزان گیلان
  • به گزارش گیل و دیلم ، محمدرضا حق بین در گفت‌وگویی، با اشاره به تدوام بارندگی‌های رگباری در استان گیلان تا اواخر وقت امروز، اظهار کرد: بارش‌ها در جلگه مرکزی تمرکز بیشتری دارد و در رشت ۸۴ میلیمتر باران باریده است.

    وی از ثبت بارش ۱۵۹ میلیمتری در ایستگاه امامزاده اسحاق طی ۴۸ ساعت گذشته امروز خبر داد و افزود: در دو ایستگاه آستارا و انزلی نیز به ترتیب ۱۱۸.۳ و ۹۳ میلیمتر باران باریده است.

    مدیرکل مدیریت بحران گیلان با اشاره به طغیانی شدن رودخانه‌های شهرستان‌های رشت، آستارا، تالش و سیاهکل، اضافه کرد: تاکنون حادثه‌ای رخ نداده و ابنیه عمرانی خسارت ندیده اند، فقط با خسارت در بخش کشاورزی مواجه هستیم.

    حق‌بین در ادامه از چند مورد آبگرفتگی منازل در آستارا خبر داد و تاکید کرد: دو پل آبنما در سیاهکل و تالش نیز موقتا مسدود شد، اما در حال حاضر تردد در جریان است و راه مسدود نداریم.

    وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی حجم و وسعت خسارات باران در مزارع را اعلام خواهد کرد، گفت: کشاورزان کانال‌های آب مزارع را باز کنند تا آبگرفتگی رخ ندهد

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=104572

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *