×

خنکای هوا در راه گیلان

  • کد نوشته: 94152
  • ۱۴۰۲-۰۸-۰۷
  • 117 بازدید
  • ۰
  • مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: هوای گیلان امروز آفتابی و گرم است، اما از عصر فردا با کاهش دما بارش باران، مهمان یک روز گیلان خواهد بود. به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان امروز و فردا صاف و آفتابی است، گفت: آسمان گیلان امروز آفتابی است، اما […]

    خنکای هوا در راه گیلان
  • مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: هوای گیلان امروز آفتابی و گرم است، اما از عصر فردا با کاهش دما بارش باران، مهمان یک روز گیلان خواهد بود.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان امروز و فردا صاف و آفتابی است، گفت: آسمان گیلان امروز آفتابی است، اما از عصر فردا با ورود جریانات شمالی، دمای هوا بین ۵ تا ۱۰ درجه کاهش یافته و در برخی مناطق استان باران می‌بارد.

    وی با اشاره به اینکه هوای ناپایدار فقط یک روز در گیلان ماندگار است افزود: وزش باد شدید فردا در برخی ساعات و بارش رگباری باران نیز دور از انتظار نیست.

    مدیرکل هواشناسی گیلان به وضعیت دریا اشاره و تصریح کرد: دریای خزر امروز آرام است، اما از صبح فردا به تدریج با افزایش ارتفاع موج تا حدود یک متر و ۸۰ سانتی متر، برای فعالیت‌های دریانوردی و صید نامناسب پیش بینی شده است.

    به گفته محمد دادرس دمای هوای رشت امروز در گرم‌ترین ساعت به ۲۹ درجه سلسیوس می‌رسد و رطوبت این شهر ۴۰ درصد است.

    وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته دیلمان با ۱۰ درجه سلسیوس کمترین دما و منجیل با ۳۳ درجه بیشترین دما را در استان داشته است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=94152

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *