×

خوانش نمایشنامه لباسی برای میهمانی در لاهیجان

  • کد نوشته: 42776
  • ۱۳۹۷-۱۲-۰۵
  • 51 بازدید
  • ۰
  • نمایشنامه لباسی برای میهمانی در لاهیجان خوانش می شود. به گزارش گیل و دیلم، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایشنامه لباسی برای میهمانی به نویسندگی محمد رحمانیان و به کارگردانی آرزو علی پور در این اداره ساعت ۱۸ خوانش می‌شود. وی با بیان اینکه، اجرای این خوانش از دیروز […]

    خوانش نمایشنامه لباسی برای میهمانی در لاهیجان
  • نمایشنامه لباسی برای میهمانی در لاهیجان خوانش می شود.

    به گزارش گیل و دیلم، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نمایشنامه لباسی برای میهمانی به نویسندگی محمد رحمانیان و به کارگردانی آرزو علی پور در این اداره ساعت ۱۸ خوانش می‌شود.

    وی با بیان اینکه، اجرای این خوانش از دیروز آغاز شده است و تا ۶ اسفند ادامه دارد، افزود: لباسی برای میهمانی نوعی نمایش تک پرده‌ای با دو بازیگر زن است که نمایانگر نوع نگرش نویسنده به دنیای زنان و دختران و روانکاوی شخصیت آن‌ها است.

    مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: وجه غالب در این نمایشنامه بعد روانشناختی آن است و موفقیت آن مرهون تعلیقی است که تا انتهای نمایش ادامه دارد.

    قاسم مصفا با بیان اینکه، مرضیه یکتایی و پگاه لطفی از نقش خوانان این نمایش هستند، افزود: درآمد حاصل از فروش بلیت این نمایشنامه خوانی صرف امور خیریه (حمایت از کودکان بی سرپرست) می‌شود.

    آرزو علی پور دارای مدرک تحصیلی کارشناسی رشته نمایش، مدت ٨ سال به کار اموزش بازیگری مشغول است. وی تاکنون در نمایش‌های زیادی ایفای نقش کرده و موفقیت‌هایی را نیز در جشنواره‌های مختلف کسب کرده است از جمله: جایزه کارگردانی در دوازدهمین جشنواره مریوان، جایزه کارگردانی در بیست و پنجمین جشنواره سراسری سوره، کاندیدای بازیگری در سی و چهارمین جشنواره فجر، کاندیدای کارگردانی در سی و ششمین جشنواره بین المللی فجر، حضور در هفت دوره جشنواره بین المللی فجر، حضور در هفت دوره جشنواره بین المللی مریوان و حضور در جشنواره‌های سوره، رضوی، دانشجویی، جوان و استانی را در کارنامه کاری خود دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=42776

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *