×

خودروی حامل موادمخدر در بندرانزلی توقیف شد

  • کد نوشته: 102717
  • ۱۴۰۳-۰۳-۱۲
  • 18 بازدید
  • ۰
  • فرمانده انتظامی بندرانزلی گفت: با پایش وسایل نقلیه عبوری در شهرستان بندرانزلی، از یک دستگاه پژو ۴۰۵، ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد....
    خودروی حامل موادمخدر در بندرانزلی توقیف شد
  • به گزارش گیل و دیلم ، سرهنگ امیر وهاب زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه توزیع موادمخدر در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی و پایش وسایل نقلیه عبوری، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده آن را متوقف کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی به کشف ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو اشاره کرد و بیان کرد: متهم ۳۵ ساله دستگیر و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

    این مقام انتظامی در پایان هدف پلیس از اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی را افزایش امنیت و آرامش شهروندان برشمرد و تصریح کرد: راه‌های مواصلاتی استان به صورت شبانه‌روزی تحت نظر پلیس قرار دارد.

    سرهنگ وهاب زاده گفت: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت مردم، گام بر می‌دارد

    نویسنده: امید غمخوار

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=102717

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *