×

دادستان عمومی و انقلاب رشت خبر داد: بازداشت ۳۰ نفر به اتهام خرید و فروش آراء و اخلال در امر انتخابات در گیلان

  • کد نوشته: 16142
  • ۱۳۹۶-۰۳-۰۱
  • 160 بازدید
  • ۰
  • دادستان عمومی و انقلاب رشت با بیان اینکه در جریان برگزاری انتخابات در استان ۱۹۴ تخلف گزارش و تشکیل پرونده شده است، تصریح کرد:در این راستا ۳۰ نفر به اتهام خرید و فروش آراء و اخلال در امر انتخابات بازداشت شدند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا با […]

    دادستان عمومی و انقلاب رشت خبر داد: بازداشت ۳۰ نفر به اتهام خرید و فروش آراء و اخلال در امر انتخابات در گیلان
  • دادستان عمومی و انقلاب رشت با بیان اینکه در جریان برگزاری انتخابات در استان ۱۹۴ تخلف گزارش و تشکیل پرونده شده است، تصریح کرد:در این راستا ۳۰ نفر به اتهام خرید و فروش آراء و اخلال در امر انتخابات بازداشت شدند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات،اظهار کرد: مشارکت مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا برگ زرین دیگری از افتخارات این ملت را ورق زد.

    وی با بیان اینکه در جریان برگزاری انتخابات در استان ۱۹۴ تخلف گزارش و تشکیل پرونده شده است، تصریح کرد:در این راستا ۳۰ نفر به اتهام خرید و فروش آراء و اخلال در امر انتخابات بازداشت شدند.

    دادستان عمومی و انقلاب رشت، خاطرنشان کرد:تخلفات صورت گرفته از شهرستان های رشت، شفت، لنگرود، سیاهکل، رودسر، تالش، املش، انزلی گزارش شده است./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16142

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *