×

دادستان لنگرود: خودرو‌های دولتی بدون برگ ماموریت در مناطق ساحلی توقیف شوند

  • کد نوشته: 60561
  • ۱۳۹۹-۰۶-۱۴
  • 74 بازدید
  • ۰
  • دادستان لنگرود دستور توقیف خودرو‌های دولتی بدون برگ ماموریت در مناطق ساحلی این شهرستان را صادر کرد. به گزارش گیل و دیلم، سید هاشم میرحسینی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود گفت: در پی ارائه گزارش‌هایی مبنی بر حضور برخی کارمندان با خودرو‌های دولتی در روز‌های گذشته در مناطق ساحلی لنگرود، دادستانی این شهرستان به دلیل استفاده شخصی […]

    دادستان لنگرود: خودرو‌های دولتی بدون برگ ماموریت در مناطق ساحلی توقیف شوند
  • دادستان لنگرود دستور توقیف خودرو‌های دولتی بدون برگ ماموریت در مناطق ساحلی این شهرستان را صادر کرد.

    به گزارش گیل و دیلم، سید هاشم میرحسینی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود گفت: در پی ارائه گزارش‌هایی مبنی بر حضور برخی کارمندان با خودرو‌های دولتی در روز‌های گذشته در مناطق ساحلی لنگرود، دادستانی این شهرستان به دلیل استفاده شخصی از اموال عمومی و در راستای حفاظت از بیت المال دستور توقیف این خودرو‌ها را صادر کرده است.

    او افزود: استفاده از خودرو‌های دولتی بدون داشتن برگ ماموریت، تصرف غیرمجاز در اموال دولتی محسوب و مطابق ماده ۵۹۸ قانون مجازات اسلامی تخلف است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد. 

    دادستان لنگرود تصریح کرد: نیروی انتظامی موظف است نظارت‌های لازم را در تردد خودرو‌های دولتی در شهر‌ها و جاده‌های سراسر کشور انجام داده و مشخصات خودرو‌های بدون برچسب شناسایی و فاقد برگ ماموریت را بررسی و در صورت رعایت نشدن قوانین مربوطه نسبت به توقیف خودرو‌ها اقدام کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=60561

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *