×

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان خبرداد: ارسال ٣٠۵ طرح و ایده به هشتمین‌جشنواره تئاترخیابانی شهروند لاهیجان

  • کد نوشته: 16857
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۵
  • 109 بازدید
  • ۰
  • دبیر اجرایی هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از ارسال ٣٠۵ طرح و ایده از ٢۵ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره خبر داد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: امسال شرکت در بخش مسابقه دو مرحله ای شده است. ابتدا طرح و ایده […]

    دبیر اجرایی جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان خبرداد: ارسال ٣٠۵ طرح و ایده به هشتمین‌جشنواره تئاترخیابانی شهروند لاهیجان
  • دبیر اجرایی هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از ارسال ٣٠۵ طرح و ایده از ٢۵ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» نگار نادری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان گفت: امسال شرکت در بخش مسابقه دو مرحله ای شده است. ابتدا طرح و ایده هنرمندان به دبیرخانه ارسال، سپس طرح‌های برگزیده توسط بازخوان‌ها بررسی و داوری شده و در تاریخ ٢٧ خرداد نتایج اعلام می شود و هنرمندان برگزیده در مرحله طرح و ایده فرصت دارند تا هفته اول مرداد لوح فشرده کارها را به جشنواره ارسال کنند.

    وی افزود: در مرحله دوم، داوران بازبین پس از بررسی لوح فشرده، نمایش‌های مناسب هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند را انتخاب و برگزیدگان در جشنواره به رقابت خواهند پرداخت.

    دبیر اجرایی هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان یادآور شد: به علت استقبال از نمایش‌های کودک در سال گذشته، در این دوره، بخش ویژه کودک و نوجوان به جشنواره اضافه شده است که در این بخش هنرمندان می‌توانند ۴حلقه لوح فشرده نمایش‌های خیابانی مناسب کودکان و نوجوانان را به دبیرخانه ارسال کنند./ایلنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16857

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *