×

دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی گیلان: وابستگی فردی و گروهی در روند انتخابات شوراها مردود است / اعضای هیأت نظارت شورای اسلامی شهر و روستای صومعه‌سرا و آستارا انتخاب شدند

  • کد نوشته: 12504
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۲
  • 137 بازدید
  • ۰
  • دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی گیلان گفت: وابستگی فردی و گروهی در روند انتخابات شوراها مردود بوده و باید شدیداً از سلایق شخصی و سیاسی پرهیز شود. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، نخستین نشست توجیهی این دوره در دفتر هیأت نظارت در استانداری گیلان برای اعضای شهرستان‌های […]

    دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی گیلان: وابستگی فردی و گروهی در روند انتخابات شوراها مردود است / اعضای هیأت نظارت شورای اسلامی شهر و روستای صومعه‌سرا و آستارا انتخاب شدند
  • دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی گیلان گفت: وابستگی فردی و گروهی در روند انتخابات شوراها مردود بوده و باید شدیداً از سلایق شخصی و سیاسی پرهیز شود.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، نخستین نشست توجیهی این دوره در دفتر هیأت نظارت در استانداری گیلان برای اعضای شهرستان‌های صومعه‌سرا و آستارا برگزار شد.

    دبیر اجرایی و سخنگوی هیأت عالی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات گیلان عصر امروز در نشست مذکور با تأکید بر اهمیت، حساسیت و پیچیدگی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود، اظهار کرد: اهمیت انتخابات شوراها طبق فرمایش‌های مقام معظم رهبری کمتر از انتخابات ریاست جمهوری نیست.

    اسماعیل عبداللهی، دخالت هر گونه جریان سیاسی و وابستگی فردی و گروهی را در فرآیند انتخابات مردود دانست و افزود: در انجام امور رضای خداوند را ملاک قرار دهیم و تنها در چارچوب قانون عمل کرده و از سلایق شخصی و سیاسی شدیداً پرهیز کنیم.

    وی با تأکید بر نقش نظارت و حفظ اصل هویت مستقل در فرآیند نظارت و نیز رعایت اصول اخلاقی و قانونی در انتخابات، گفت: هوشمندی و دقت نظر به منظور ضایع نشدن حق نامزدها با مدنظر قرار دادن دستورالعمل‌های ابلاغی که در اختیار تمام هیأت‌ها قرار داده می‌شود بسیار حائز اهمیت است.

    دبیر اجرایی هیأت نظارت بر انتخابات شورای گیلان، حفظ ارزش‌ها، حریم و آبروی نامزدها، جلب رضایت و به رسمیت شناختن حقوق مردم، عدم برخورد سلیقه‌ای با صلاحیت‌های افراد را مهم خواند و یادآور شد: ملاک عمل در تأیید یا رد صلاحیت‌های افراد مراجع ذی‌صلاحی بوده که در قانون تعیین شده است.

    به گزارش گیل و دیلم، در پایان نشست مذکور ابلاغ اعضای هیأت‌های شهرستان‌های صومعه‌سرا و آستارا به آنها اعطا شد که به شرح زیر است:

    هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان صومعه‌سرا

    شاداب، خورشیدی، پورمهدی، رهبر و نصیرزاده به عنوان رئیس هیأت

    هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان آستارا

    آصفی، دارایی، خدایی، مسلم‌پور و قویدل به عنوان رئیس هیأت

    منبع:فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12504

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *